Wpis z mikrobloga

via mirko.proBOT
  • 1
Anonim (nie OP): No cóż nie mam za sobą żadnych rozstań, bo mój facet jest moim pierwszym i mam nadzieję ostatnim...
Część rzeczy nas łączy tak jak ciebie i twoją ex, ale też część dzieli. No i powiem, że można zbudować związek na rzeczach, które się uzupełniają. Ja jestem grafikiem, a mój chłopak programistą i dzięki temu się uzupełniamy i możemy robić razem projekty. Czasem inaczej nie znaczy źle. Jeszcze by
  • Odpowiedz
@mirko_anonim mnie zastanawia czemu wam nie wyszło skoro ważne rzeczy ogólnie dla związku i takie preferencje Twoje pasowały. Musieliście się chyba bardzo złe komunikować i nie próbować uczyć się zdrowej komunikacji, albo po prostu któreś z Was miało jakieś zaburzenie osobowości przez które te relacje idealizujesz. W związku ważne jest podobne podejście do życia, wartości, temperamenty i sposoby spędzania wolnego czasu. Bez tych składników żaden związek nie będzie dobry. Gdy ludzie
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: ale pieprzenie xD Sam jestem wybredny i nim wszedłem w swój poważny związek to przelizalem 3 cyfrowa liczbe dziewczyn. Moja ex tez wlasnie szereg cech idealnych, po rozstaniu tez chwile sie zastanawialem gdzie ja podobna znajde. Nie minely 3 miesiecy odkad randkuje, to nie dosc ze nowa dziewczyna z charakteru jest podobna tylko lepiej, to jeszcze z wygladu lepsza, w lozku lepsza, a sie na dodatek trafila dziewica.
Nie
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP):
@Kitku_Karola:
We wpisie skupiłem się tylko na tym co nas łączyło, dlatego też obraz sprawia wrażenie wyidealizowanego. Na papierze wszystko powinno być świetnie, ale w praktyce wiadomo jak to jest i niestety różnice może nie były spektakularne, ale jednak uniemożliwiały tworzenie trwałej relacji. W niektórych miejscach ciut różne oczekiwania, w innych zaczęły się pojawiać manipulacje. Gdy do tego dołożymy odległość, co utrudniało komunikację, to wyszło
  • Odpowiedz