Wpis z mikrobloga

Rady normików: "po prostu zrób sobie jakoś fach " , "teraz to każdego do pracy biorą, nawet jak rąk nie ma".

W ciągu tygodnia wykonałem ok. 50 telefonów do pracy jako pomocnik hydraulika/elektryka/ do wykończeń. Za każdym razem pytanie o doświadczenie. Mówię, że skoro szukam pracy na pomocnika to nie mam i jestem do przyuczenia. Pracy nie znalazłem. Obszar z najniższym bezrobocie w Polsce - #poznan (2% bezrobocia).

Nie wiem jak mam zdobyć jakieś doświadczenie, skoro do pracy już trzeba mieć doświadczenie xD. Kursów czy szkoleń żadnych nie ma. Chyba tylko pozostaje #emigracja do fabryki smrodu na zachodzie.

#polska #praca #pracbaza #codziennysynbozy #feels #zalesie #bezrobocie
  • 24
  • Odpowiedz
@cyberslayer akurat to nie jest rocket science, a z yt nauczysz się więcej dobrych praktyk niż od jednego majstra. Ja tak pół chaty wyremontowałem i nic mi na łeb nie leci, ani nie cieknie xD
  • Odpowiedz
@cyberslayer mają obawy, że 1. nic nie umiesz 2. nie spodoba Ci się i po miesiącu, który poświęcą na przeszkolenie Cię odejdziesz.
Zamiast odpowiadać, że nie masz ŻADNEGO doświadczenia, powiedz, że zrobiłeś w domu/u babci/na działce gipsówki i malowanie, remont łazienki czy co innego pasuje w zależności od stanowiska.
  • Odpowiedz
@cyberslayer: @xentropia Dokładnie, pomyśl z perpektywy szefa. Jemu zależy żebyś umiał jak najwięcej za jak najmniej pieniędzy. Dodatkowo Szef szuka kogoś kto go odciąży (pomocnik) z pracą tak żeby zarobić jeszcze więcej a nie że będzie musiał poświęcać mu czas na naukę. Im szybciej to zrozumiesz i sie dostosujesz tym szybciej znajdziesz pracę. Polecam z jeden miesiąc youtube + poćwiczyć skręcanie hydrauliki, jakieś obwody elektryczne i zaaplikować. Oczywiście też ściemniać jak
  • Odpowiedz