Wpis z mikrobloga

Ten uczuć, gdy spośród bodajże wszystkich maszyn z wirtualnej wycieczki po muzeum Stowarzyszenia Samolotów EKSPERYMENTALNYCH - zdecydowanie najciekawszy i najbardziej rozbudowany kokpit ma...seryjnie produkowany F-86 Sabre ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Cała reszta to tak sobie ( ͡° ʖ̯ ͡°) cienizna, te kiepsko sklecone lub przestarzałe wnętrza...istne zabytki wręcz z czasów pionierskich (nawet jak w tym samym okresie lśniące metalowe maszyny klepane na potrzeby wojska to był już niezły "kosmos")

Czy ci wszyscy budowniczowie tych samolotów eksperymentalnych serio mieli jakiś taki pociąg do oldtimer'ów na kółkach?! Tudzież do urządzania wystroju niczym jakiś dyliżans z drewna, obić i skóry?

...ehhh...szkoda, że ciekawsze zdjęcia panoramiczne z muzeum USAF się nie ładują jakoś wgl, a mimo potencjału () nie jest to jednak popularna forma wirtualnego zapoznawania się z kulturą

#zainteresowania #lotnictwo #samoloty #maszynyboners #panorama
wygolony_libek-97 - Ten uczuć, gdy spośród bodajże wszystkich maszyn z wirtualnej wyc...

źródło: temp_file708427527636651517

Pobierz
  • 2
P.S. Jedyne co może spośród reszty świadczyć, że to jednak nie są dyliżanse na skrzydłach z czasów pionierskich, to chyba te standaryzowane tabliczki z modelem, masą, napędem, nazwiskiem i adresem konstruktora + informacją dla pasażera o niespełnianiu wymogów federalnych.
@wygolony_libek-97 dwie rzeczy koszta - maszyny eksperymentalne to najczęściej manufaktura - jedna, dwie, trzy sztuki i oszczędza się na czym się da.
Drugie to prostota, do przetestowania własności lotnych nie potrzebujesz systemów uzbrojenia, skomplikowanej komunikacji czy zarządzania polem walki.
Kilka podstawowych wskaźników pozwala na pilotaż a cała reszta dojdzie gdy okaże się że płatowiec wogole się do czegoś nadaje