Aktywne Wpisy

prostymirek +504
Pamiętacie jeszcze o wałkach podczas covidu? O tych wszystkich ludziach którzy uwłaszczyli się na pandemii, a dziś nikt nawet nie pamięta ich nazwiska?
#praca #covid #przemyslenia
#praca #covid #przemyslenia
źródło: 0ce4021b393a67939d2ebe66a88feba1
Pobierz
ukojenie +146

Jestem początkujący w temacie #motoryzacja, niedługo oddaję nowy #samochod na pierwszy, bezpłatny, podtrzymujący przegląd w #aso.
Przez niecały rok przejechałem nim mniej niż 2000 km.
Poza ogólnym sprawdzeniem z przybiciem pieczątki, chcę poprosić o:
- naprawę/reset czujnika ciśnienia opon (wskazuje niskie pomimo pompowania)
- założenie chlapaczy
- podpięcie kamerki do bezpieczników (tryb parkingowy) i schowanie kabli pod uszczelkami
- sprawdzenie układu hamulcowego (na początku był głośniejszy przy ruszaniu, to chyba oznaka naturalnego docierania się?)
- pisemne oświadczenie, że woskowanie nadwozia i podwozia (wyszczególnione części) + naklejenie folii PPF u innego detailera nie naruszy kilkuletniej gwarancji
Przy okazji jestem ciekaw, czy powinienem już mieć zmieniony olej silnikowy, i kiedy/jak wymienić filtry powietrza w klimatyzacji (czystość powietrza jest dla mnie bardzo ważna). Zauważyłem też, że lekko wykruszył się lakier przy jednej z tylnych lamp, nie wiem, czy mogę coś z tym zrobić. Będę wdzięczny za wszystkie szczegółowe rady! #samochody #auto #auta #serwis #warsztat
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Dipolarny
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim
źródło: RE-VOLT-Classic-10
PobierzCo do czynności przy przeglądach to wszystkim masz napisane lub dowiesz się w ASO.
ps te 2K w rok to z jedna dwie trasy, czy obijanie się po mieście? jak używasz tego auta? bo większość nowych szybko można zepsuć, w sensie silnik do wymiany, przez jazdę na krótkich odcinkach.