Wpis z mikrobloga

@neonowySwietlik: Szanuję silnik, więc nie jeżdżę za blisko czerwonego pola, tym bardziej na lpg. Nie boję się, ale: komfort jazdy od 130 wzwyż pogorszony (prowadzenie, hałas), spalanie mocno wzrasta, silnik szybciej się zużywa.
więc nie jeżdżę za blisko czerwonego pola


@Adamfabiarz: Ile masz obrotów na najwyższym biegu przy tych 120?

komfort jazdy od 130 wzwyż pogorszony (prowadzenie, hałas)


@Adamfabiarz: w fabii pewnie tak

silnik szybciej się zużywa


@Adamfabiarz: to skomentuję po odpowiedzi na punkt 1
@trx87: Przy 120 mam 3800 obrotów. V max to 164 na benzynie i 160 na gazie. Od 6000 obr. czerwone pole, ale max moment obr. w przedziale 3000 - 4300. 4000 obr = 125 km/h. Przy 5000 obr. czuć, że silnik jest ewidentnie wysilony.
Przy 120 mam 3800 obrotów.


@Adamfabiarz: #!$%@?łbym się XD

V max to 164 na benzynie i 160 na gazie


@Adamfabiarz: fajne wartości, wszystkie wozy w gazie które miałem robiły te same prędkości na obu paliwach, ale no ja nie miałem nowej fabii w trasy to może dlatego

Generalnie rozumiem już dlaczego jeździsz 120, bo ciśnięcie 140 przy 4,4k obrotów to musi być katorga dla uszu, nie wiem czy byłbym w
@Adamfabiarz: że co, że niby zrobiłeś 1500km w 12:20? Niezbyt chce mi się w to wierzyć, chyba że miałeś odcinki na których cisnąłeś te wspomniane vmax 160 żeby nadgonić
pokaż lepiej co to była za trasa, bo ciężko mi uwierzyć że gdzieś można jednym ciągiem przejechać 1500km nie trafiając na budowy, ograniczenia do 60/80/100 czy po prostu korki
@majk_emigrant: Nie przekroczyłem ani razu 125. Prawy / środkowy pas 122, lewy pas 125. Ale cały czas autostrada (3 km od wyjazdu byłem na autostradzie i 2 km po zjechaniu z autostrady zakończyłem podróż) i brak korków, niski ruch, itd. Ja nawet alkoholu nie piję a co dopiero narkotyki. No ale 2 mocne kawy weszły.

@trx87 4.4 obrotów to bliżej 135 niż 140.

@vieniasn Jest tuzin rzeczy, które mogą pójść nie