Aktywne Wpisy
wpis na jaki grubasy nie zasluguja ale zrobic trzeba
PODSUMOWANIE 7 EDYCJI IGRZYSK BEBZONOW
tldr:
grubasy sa dalej tluste i tepe, odpadla polowa, wstyd jak diabli, tylko 36 osob schudlo od 4 kilo w gore
a
PODSUMOWANIE 7 EDYCJI IGRZYSK BEBZONOW
tldr:
grubasy sa dalej tluste i tepe, odpadla polowa, wstyd jak diabli, tylko 36 osob schudlo od 4 kilo w gore
a

#primemma witam i walka odwołana

Do Niemcowi jeżdżę od około 2015 roku, jak większość chyba osób z Lubuskiego. Pierwszy raz do firmy z Drezna która w Görlitz miała swój oddział. Bardzo się bałem bo od znajomych i w mediach czytałem, że tam były wtedy dość duże nastroje antypolskie. Gdy tam pracowałem to pierwszy raz usłyszałem o AfD, którą szefostwo firmy popierało i nawet wspierali ich finansowo. Ogólnie firma to głównie niemcy i polacy, nie było żadnych problemów, dodatki świąteczne czy np. można było zrobić sobie nadgodziny, a później odebrać jako dzień wolny. Gdy zamykali oddział w Görlitz, pozwolono wszystkim i nawet załatwiano mieszkania tym którzy chcieli się przenieść do głównej siedziby do Drezna bo tam rozbudowano biura. Gdy tam byłem to przypadł wtedy największy stopień migracji ludzi z bliskiego wschodnu. Wtedy odbierałem, że całe miasto chyba głosuje za AfD. Po tym chciałem ruszyć trochę z karierą i wylądowałem w Lipsku, tam ludzie tak nie chętnie rozmawiali o polityce i chyba każdy na kogo innego głosował. Ostatnio wylądowałem w Berlinie i tu sytuacja dla chyba wielu nie logiczna. W robocie mam znajomego araba z Libanu, jego żony rodzina przybyła tu już dawno, posiadają niemieckie obywatelstwo i oni głosują wszyscy na AfD jak go zapytałem na WathsApp dlaczego. Powiedział, że oni im choć w twarz mówią, że ich nie lubią, a tak ich stąd nie wywalą bo jego żona ma tylko niemieckie obywatelstwo i co zrobią ich bez państwowców? A aktualny rząd nic nie robi i wszystko drożeje. Jest kryzys z energią, a oni elektrownie jądrowe wyłączyli. Podobna narracja jest w kebabowi której czasem zaglądam, t