Wpis z mikrobloga

Czy jest tu lekarz ortopeda lub fizjoterapeuta, który może coś doradzić ws ZWAPNIENIA w stawie biodrowym po urazie (krwiaku)? Mam rtg, tomografie, rezonans, jestem po wizytach u lekarzy i fizjoterapii (różne + 6 zabiegów skupiona fala uderzeniowa) i nadal jestem w d…. :(

#medycyna #fizjoterapia #lekarz #ortopedia
  • 16
  • 0
@KollA: zwapnienie upośledza motorykę, mam problem z bieganiem, występuje czasami nagły ból, problemy z wykonaniem przysiadu.

Po dłuższej pracy ból w pośladku, pachwinie, całej okolicy biodra
  • 0
@Poemat: widać na rtg, widać na tomografii komputerowej i widać na rezonansie. Mam opisy do wszystkich 3 badań i jestem po konsultacjach z 2 różnymi lekarzami sportowymi.
  • 0
@mrkobel: na zdjęciu rtg widac jakby to był oderwany kolec biodrowy/złamana część stawu biodrowego, ale tomografia i rezonans oraz różni radiolodzy wskazali, że to jednak zwapnie. Po fizjoterapii na codzień nie odczuwałem problemów przez miesiąc, po powrocie do treningów na siłownie i na boisko problemy wróciły (może troszkę mniej).
@mrkobel: organizm regeneruje stawy latami, sytuacja bólowa jest dla człeczka informacją odpuść, ew. inaczej się ruszaj, wapń rusza w organizmie naświetlanie słońcem, polecam pić marchewki i południe, krótko (to jest szczególnie ważne, dla osób otyłych z blaszkami miażdżycowymi (są z wapnia), aby one były powoli rozpuszczane, oderwana blaszka to możliwość udarów / zatorów), często bez kremów naświetlać się słońcem, stan zapalny zazwyczaj jest stanem regeneracyjnym i nie należy stosować żadnych środków
  • 0
@KollA: lekarze i fizjo skreślili mnie. Powiedzieli że był krwiak teraz jest zwapnienie wielkości 30x6x30mm (opis rezonansu). Powiedział, że mogę spróbować skupionej fali uderzeniowej, spróbowałem, nie ma zmian. Fizjo powiedział żebym ćwiczył mobilizację i może będzie lepiej.
Jestem młody i wysportowany więc ból na duszy jest olbrzymi, bo to oznacza koniec gry w piłkę.
  • 0