Wpis z mikrobloga

@dom_perignon: Ekspertyzy zamówione za gruby hajs, by potwierdzić tezę, potwierdzają tezę. Łamiąca wiadomość!
Morawiecki jak zamówił ekspertyzy w sprawie wyborów kopertowych, to też wyszło, że były legalne. Co za przypadek.

Ale fakt, racja technicznie leży po stronie miłośników CPK, choć z.drugiej strony, elaboraty zamówione przez PiS mogą nie spełniać definicji "ekpsertyzy", no chyba, że obiektywizm nie jest koniecznym elementem.
@dom_perignon: co mają te ekspertyzy mówiące o potrzebie budowy lotniska w Polsce do konkretnego projektu jakim jest CPK? Lotnisko w centralnej polsce można zbudowac na różne sposoby, nie trzeba się trzymać tego jednego projektu cpk jak muchy kupy
@dom_perignon
Macie może nagranie gdzie zaczyna się niepubliczna część Rady Gabinetowej i wyrzucają z niej Tuska? Bo przecież on ma dostęp tylko do publicznych dokumentów, takich jak ekspertyzy.
Prawda?
@Pantokrator

Ale fakt, racja technicznie leży po stronie miłośników CPK, choć z.drugiej strony, elaboraty zamówione przez PiS mogą nie spełniać definicji "ekpsertyzy", no chyba, że obiektywizm nie jest koniecznym elementem.


Analizy zamówione przez rząd PO za ich poprzedniej kadencji, także mówiły o zasadności i potrzebie budowy dużego ośrodka lotniczego w centralnej Polsce.

CPK i CPL satstarsze niż PiS i PO.
@Pantokrator: bezstronnych nie ma - nawet w sadzie beda tacy co powiedza tak, a przyjda inni i powiedza inaczej.
Ostatnio na wykopie byl nawet temat o kliencie z Poznania ktory zamordowal dziewczyne. Na poczatku dwoje niezaleznych ekspertow sadowych ( bieglych) stwierdzilo ze chlopak byl niepoczytalny i ma schizofrenie. Dopiero pozniej jeszcze inny niezalezny biegly stwierdzil, ze jednak tej schizofrenii nie ma. Jak zaplacisz tak masz.
@enron

@Pan_krecik ale wiesz, że za poprzedniej kadencji PO nie staliśmy na granicy lotniczego świata?


Nadal nie stoimy.
CPK spina Polskę, państwa bałtyckie, Czechy i Słowację, Mołdawię także.
Poza tym wojna nie będzie trwała wiecznie... A gdy się skończy to będzie przestrzeń do zagospodarowania. Ukraina, Białoruś, Rosja.

Duńczycy, taki mały kraj w którym niczego w sumie się nie produkuje mają HUB lotniczy.

Polska która uchodzi za Chiny Europy (produkcja drobnicy za miskę
@Pan_krecik ale wiesz, że za poprzedniej kadencji PO nie staliśmy na granicy lotniczego świata?

Nadal nie stoimy.


@Pan_krecik: Ależ nie, w ogóle nic a nic ( ͡º ͜ʖ͡º)

Nie wiadomo ile lat potrwa pat na wschodzie, ale raczej nie będzie to rok czy dwa - równie dobrze mogą być dziesięciolecia. Na wschód od nas ściana strefy no-go, a i wcześniej mieliśmy całe kilka połączeń - Moskwa,
enron - > @Pankrecik ale wiesz, że za poprzedniej kadencji PO nie staliśmy na granicy...

źródło: loty

Pobierz
@enron
Po 1.
Gratuluję znajomości geografii u zwolenników obecnej opcji rządzącej udzielających się w internecie to niestety rzadkość.

Po 2.
Nadal cala "unijna" cześć Europy środkowej jest pokrywana przez CPK. Polska, Bałtowie, Czechy, Słowacja.

Gdyby CPK nie miało racji bytu to Polskie CARGO nie latało by przez niemieckie HUBy.

Lufthansa olala Berlin bo to jest właśnie polityczny i nieracjonalny ekonomicznie projekt. Ale nadal go budują.

CPK to kompletnie inna liga że względu
@Pan_krecik: Polskie cargo nie lata przez Polskę, bo wszyscy wolą clić na zachodzie zamiast się #!$%@?ć z naszymi celnikami. Jedyny kierunek, któremu po drodze przez CPK to państwa bałtyckie - co jest raczej grą niewartą świeczki. Czechy i Słowacja - wygodniej przez Monachium. Mołdawia - tym bardziej, już nie mówiąc jaki to "potężny" rynek.

Pytam - kto miałby latać przez CPK? Hub potrzebuje dużego gracza, my takiego nie mamy, inni nie
Polskie cargo nie lata przez Polskę, bo wszyscy wolą clić na zachodzie zamiast się #!$%@?ć z naszymi celnikami. Jedyny kierunek, któremu po drodze przez CPK to państwa bałtyckie - co jest raczej grą niewartą świeczki. Czechy i Słowacja - wygodniej przez Monachium. Mołdawia - tym bardziej, już nie mówiąc jaki to "potężny" rynek.


@enron: BUJDA.

Polskie cargo nie lata przez Polskie porty lotnicze z tego samego powodu z którego polskie cargo
Polskie cargo nie lata przez Polskę, bo wszyscy wolą clić na zachodzie zamiast się #!$%@?ć z naszymi celnikami. Jedyny kierunek, któremu po drodze przez CPK to państwa bałtyckie - co jest raczej grą niewartą świeczki. Czechy i Słowacja - wygodniej przez Monachium. Mołdawia - tym bardziej, już nie mówiąc jaki to "potężny" rynek.

@enron: BUJDA.

Polskie cargo nie lata przez Polskie porty lotnicze z tego samego powodu z którego polskie cargo