Aktywne Wpisy

lubie-sernik +218
Nie umiem się przyzwyczaić do bycia samemu. 13 lat miałem babę która gdzieś tam zawsze była.
Nawet psa już nie mam a taki do niego przywiązany byłem.
Zostałem ja i sernik.
Nawet psa już nie mam a taki do niego przywiązany byłem.
Zostałem ja i sernik.

ChlopoRobotnik2137 +145
Gotowanie na szlaku:
Obsmażyć cebulkę w oliwie
Dodać tuńczyka
Zagotować wodę
Wsypać płatki ziemniaczane i dodać 2 plasterki cheddara
Obiad gotowy
#zlomkiemprzezswiat #pct #pacificcresttrail #gotujzchlopem
Obsmażyć cebulkę w oliwie
Dodać tuńczyka
Zagotować wodę
Wsypać płatki ziemniaczane i dodać 2 plasterki cheddara
Obiad gotowy
#zlomkiemprzezswiat #pct #pacificcresttrail #gotujzchlopem
źródło: image_picker_3BF80580-B068-4A63-9676-8A989670FC8C-10520-000001375068C065
Pobierz

#zdrowie #medycyna #demografia
Na wstępie zaznaczam że nie znam się na tych rzeczach i proszę o wypowiedź tylko osoby zaznajomione w temacie mające jakąś faktyczną wiedzę potwierdzoną doświadczeniem albo chociaż faktyczną teorią!
Ostatnio youtube podsunęło mi filmik jak kobieta jechała do szpitala bo zaczęła rodzić i w samochodzie dziecko z niej po prostu wyleciało, myślę sobie wtf przecież porody w opowieściach i na filmach to niesamowity ból, katorga która trwa godzinami...