Wpis z mikrobloga

Serdecznie nie polecam zakupu jakichkolwiek usług w Orange. Do tej pory moja "współpraca" z tym sklepem to udręka. Ale po kolei. Nie ma tldr, bo macie je w 1 zdaniu.
-Listopad
W listopadzie zakończono inwestycje na moim osiedlu, do każdego domu został dociągnięty światłowód. To znaczy do granicy działki. W związku z tym skontaktowałem się z Orange w celu wykupienia usługi światłowodu, dodatkowo wziąłem sobie u nich w pakiecie telefon i dostałem obietnice otrzymania tabletu. Wszystko się w sumie opłacało, wcześniej miałem radiowe, więc liczyłem na lepszy standard.
Pod koniec listopada przyjechał kurier z kartą SIM, dostałem termin instalacji zaplanowany na początek grudnia. Wybrałem opcję płatności w appce, żeby mieć niższa kwotę na fakturze.
-Grudzien
W na początku grudnia przyjechała ekipa do kopania, było trochę zimno i mróz, stwierdzili że przyjadą później bo nie ma jak kopać, zrozumiałe. Termin zmieniony na za tydzień. Za tydzień przyjechali i doprowadzili światłowód do mojego biura w domu. Wieczorem przyjechał technik światłowodu i wtedy zaczęły się schody...okazało się, że gdzieś na drodze nitka została zerwana. Technik pochodził, coś tam poświecił i pojechał. Miał to zgłosić, dostałem obietnice że do świąt to zrobią. Tydzień później przyjechał jakiś inny gość kręcił się po osiedlu, zaglądał do skrzynek do gniazdka z kablem, po czym pojechał. Dostałem kolejna obietnice, że na pewno w styczniu zrobią. Tabletu jak nie było tak nie ma, w appce nie mogę nic robić po zalogowaniu, bo się odblokuje dopiero po montażu światłowodu. W grudniu kończyła mi się umowa na radiowe, więc musiałem podpisać nową, tym razem na czas nieokreślony i ponad 20 zł na miesiąc droższą.
Styczeń
Nikt się ze mną nie kontaktował, sam zadzwoniłem.
Poprosiłem o reakcje, miał przyjechać technik, oczekiwałem kogoś, kto zacznie kopać i naprawi usterkę, przyjechał ten sam technik, nic nie zrobił, pojechał. Miał zgłosić usterkę. Po tygodniu zadzwoniłem znowu, przyjechała firma pomiarowa, wyliczyli gdzie jest awaria, mieli przekazać informacje dalej. Znowu cisza i kolejne tygodnie mijają.
Luty
Po kolejnym zgłoszeniu przyjechało dwóch gości, jak się potem okazało z dwóch różnych firm. Zaczęli się ze sobą kłócić, kto ma kopać i naprawiać kabel. Jeden uważał, że awaria nastąpiła przed zakończeniem inwestycji, więc nie będzie tego robił, drugi uważał, że po zakończeniu, więc on też nie będzie robił. W końcu się rozjechali i nic nie było zrobione. Tygodnie mijają, nic nie jest wykonane, dzisiaj po raz kolejny przyjechał technik, tylko po co skoro i tak nikt nie naprawił sieci?
Zaczynam powoli tracić nadzieję, zawsze uważałem że to serwisowi powinno zależeć na kliencie, a mamy już marzec. To ja dzwonie, dopytuje się o terminy, oni mają to totalnie gdzieś. Dzięki Bogu że mam pracę hybrydowa, bo jakbym miał brać wolne na to, to chyba by mnie krew zalała. Miał ktoś z was podobne doświadczenia?
#orange #zalesie #internet #swiatlowod
MiotaczIntelektu - Serdecznie nie polecam zakupu jakichkolwiek usług w Orange. Do tej...

źródło: Screenshot_2024-02-29-17-23-10-731_pl.orange.mojeorange

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz