Aktywne Wpisy

fake_queen +1
#hotelparadise na pewnej grupie HP na fb jedna dziewczyna dopatrzyła się na zdjęciach z finału imion pary, która stanęła na ścieżce :D ale zonk
piankaaa +4
#hotelparadise
Jakby ktoś się zastanawiał kto wygrał to wstawiam link do willi i ich posta.
Zdjęcie nr 7 na ścieżce dwa imiona 🤣🤣🤣
https://www.facebook.com/share/v/1Hna5kAhiS/?mibextid=wwXIfr
Jakby ktoś się zastanawiał kto wygrał to wstawiam link do willi i ich posta.
Zdjęcie nr 7 na ścieżce dwa imiona 🤣🤣🤣
https://www.facebook.com/share/v/1Hna5kAhiS/?mibextid=wwXIfr

Sprawa wygląda tak, że studiuję sobie logistykę zaocznie, trochę ten kierunek mnie już męczy, ale jestem na etapie 6 semestru (został mi tylko jeden ostatni 7 semestr , więc chciałbym już skończyć te studia). Wcześniej jakoś dawałem sobie radę, a teraz na jednym przedmiocie trafił mi się jakiś bardzo wymagający profesorek, wymagający w takim sensie, że do niego na ćwiczenia trzeba zrobić dwie prezentacje i zaprezentować przed całą grupą, od samego początku mówił, że jak ktoś nie zaprezentuje, to ma niezaliczony przedmiot. Mówi, że nie będzie nam ułatwiać życia itp itd, zaprezentować ma każdy przed wszystkimi i koniec. Problem jest taki, że ja na tych studiach gadam dosłownie czasami z dwoma osobami, które ogólnie to są w innej grupie , a poza tym nikogo nie znam z powodu, że na początku studiów był covid i mieliśmy zdalnie + to są studia zaoczne i zjazdy są co 2 tyg, ciężko kogoś poznać jak niektórzy dojeżdżają po 150km, a oprócz tego to większość jest bardzo chamska, uważają się za nie wiadomo kogo. Ja też nie jestem jakimś asem i nie ogarniam za bardzo wszystkiego, mógłbym zrobić te prezentacje, ale na pewno byłyby błędy, więc planuje ogarnąć jakiegoś korepetytora, żeby mi trochę pomógł zrobić te prezentacje. Największym problemem jest to, że bardzo boje się tego prezentowania, samo to, że jestem bardzo nieśmiały, dodatkowo nikogo nie znam, a oprócz tego to nawet nie wiem jak to zaprezentować, co mam mówić, bo tematy ty