Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Od kilku lat jestem programistą, w pierwszej pracy w tej samej firmie, mam prawie 15k na rękę, ledwo wbiłem 25 lat, mam już kupione mieszkanie w wojewódzkim na Bk2. Wydaje się super, niestety jednak w pracy (full remote) robię w kółko to samo (crudy, cssy i to jeszcze na zasadzie że klient ciągle zmienia zdanie więc dostaje designy i robie 1:1 a potem sie okazuje ze jednak ma byc inaczej), taski są #!$%@? opisane i wiem co trzeba zrobić tylko dlatego że się domyślam, zajmuję się sam projektami tej firmy i właściwie sam napisałem cały kod. Do tego w firmie śledzą moją pracę i robią mi screeny ekranu co 10 minut i mam bardzo szeroki zakaz konkurencji bo pracuję w SH. Mam już dosyć tej pracy a jednocześnie mam wrażenie że nigdzie nie będzie lepiej, a zmiana będzie wiązała się ze stresem i spadkiem zarobków. Jak w złotej klatce

Jedna osoba która ze mną pracowała rok temu została zwolniona i do teraz nie znalazła nowej pracy. Po jego zwolnieniu rozmawialiśmy i okazało się że zarabiał 1/3 tego co ja. Kryzys. Jakie widzicie wyjście z tej sytuacji mirki?

#pracbaza #pracait #programowanie



· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

  • 8
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: znajdz se specke i rob dalej kariere, wez sobie kilka msc przerwy jakby co i znajdz hobby typu raz w roku sciagasz lodke z usa do polski morzem (to tez wpada kilkanascie k euro)

Docelowo zbieraj na jakis biznes, ktory zalozysz za 8-15 lat
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
Anonim (nie OP): Miej #!$%@?, możesz mieć 2 laptopy włączone na raz, wtedy screen pulpitu mogą sobie robić. Pracuj swoim rytmem i przyjmuj pieniądze, jak w międzyczasie znajdziesz lepiej płatną pracę, gdzie trzeba robić mniej to rozważ zmianę.


· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Nighthuntero
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0