✨️ Obserwuj #mirkoanonim Mam problem ze swoim #niebieskipasek albo ze sobą - zapraszam do oceny sytuacji.
Jesteśmy razem pół roku, na razie jest to związek na odległość, bo ja studiuję w innym mieście (obrona za miesiąc), więc widujemy się w weekendy. Facet jest ogólnie świetny, inteligentny, zabawny, ambitny, kocham go i on mnie, dba o mnie, ale (jak zawsze jest jakieś ale w takich historiach) robi rzeczy, które strasznie mnie wkurzają.
W tygodniu pracuje w garniaku (jest adwokatem, więc styl typu dandys), ale za to w weekendy, czyli wtedy kiedy my się widzimy, chodzi w chyba najgorszych swoich ciuchach, często dziurawych czy nawet z plamami. I uprzedzając - nie chodzi mi o to, żeby latał przy mnie odwalony jak do roboty, no ale są jakieś granice, nie znam nikogo kto wychodzi z domu w podartych czy brudnych ubraniach, a on to robi... Twierdzi, że ma to gdzieś i musi odreagować tydzień pod krawatem... Czara goryczy została przelana jak zdjęłam mu z suszarki całkiem podarte gacie i chciałam wywalić do kosza, bo myślałam, że się w praniu zniszczyły, a on kazał mi je zostawić, bo to „do spania”, no a potem patrzę na taką dupę w dziurawych portkach i mi się wszystkiego odechciewa. Od razu powiem, że pieniądze na nowe ciuchy nie są tu problemem, on w żadnym stopniu nie jest ani biedny, ani skąpy (ciuchy do pracy kupuje często), poza tym dodatkowo proponowałam, że sama mu trochę nowych rzeczy kupię i zaczęłam to powoli robić, a on nadal chodzi jak chodzi.