Aktywne Wpisy
Kto poleci coś do oglądania? Szukam czegoś naprawdę dobrego, a celować na chybił trafił średnio mi się widzi. Czat GPT też wypluwa jakieś głupoty.
Co widziałem: Breaking Bad, Dr House, Białe Kołnierzyki, Gotham, Pingwin, Synowie Anarchii, Peaky Blinders, Gra o Tron, Ród Smoka, Rycerz Siedmiu Królestw, Elementary, Sherlock (ten z Cucumberem), Lost, Czas Honoru, Narcos, Lucyfer, Taboo, The Boys, Wikingowie.
Coś co mi nie przypadło do gustu: Stranger Things, Dexter, Kości, Black
Co widziałem: Breaking Bad, Dr House, Białe Kołnierzyki, Gotham, Pingwin, Synowie Anarchii, Peaky Blinders, Gra o Tron, Ród Smoka, Rycerz Siedmiu Królestw, Elementary, Sherlock (ten z Cucumberem), Lost, Czas Honoru, Narcos, Lucyfer, Taboo, The Boys, Wikingowie.
Coś co mi nie przypadło do gustu: Stranger Things, Dexter, Kości, Black

baemaj +12

#bmw #audi #samochody
Na wstępie zaznaczę, że jestem samochodowym laikiem oraz nie należę do żadnego tzw. obozu. Jest to czysto subiektywna opinia odnośnie tych dwóch marek, a dokładnie A5 vs Serii 3.
Od jakiegoś czasu szukałem dla siebie samochodu. Czego szukam? Auta na co dzień, które oprócz funkcjonalności da mi również trochę radości i szaleństwa na drodze.
Wybór zawęziłem do tych dwóch marek. Odbyłem jazdy testowe modelami A5 40 TDI (204 KM) oraz BMW 320i (184 KM). Nominalnie chciałem wersję 250 KM+ (45 TFSI & 330i), jednak salony w okolicy ich nie miały, więc jeżdżąc przez pół życia autami o mocy około 100 KM, powyższe silniki dały już pewne odczucia.
Jeśli miałbym "kupować oczami," to zakończyłbym ten wątek w tym miejscu. BMW Seria 3 jest po prostu śliczne. Niezależnie od koloru, wystarczy, że ma felgi 19/20 cali z czarnymi obręczami i kolorowymi zaciskami hamulców. Oczywiście, każdy ma swoje preferencje, ale tak jak wspomniałem wyżej, nie chcę kupować oczami.