Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Czy jak w wieku 31 lat nie mam auta to jest to ujemny handicap z perspektywy kobiet?

Jestem programistą, zarabiam 20k i mógłbym sobie pozwolić na kupno czy leasing auta, ale tego nie robię ponieważ:
- pracuje zdalnie, więc nie jeżdżę do pracy
- mieszkam w centrum jednego z największych miast w kraju i mam wszystko pod ręką. Siłownia, sklepy, usługi, lekarze, rozrywka. Komunikacja miejska jest tutaj bardzo dobrze rozwinięta.
- wszystkie możliwe sprawy załatwiam online
- nie jestem typem podróżnika, nie wyjeżdżam poza miasto na jakieś wycieczki, odpoczynek itp.
- nie lubię jeździć autem, irytuje mnie to
- jakbym miał kupować auto to tylko jakieś większe bo mam 2m wzrostu, 100kg wagi i dobitą łapę więc nie będę jeździł jakimś śmiesznym autem przy którym wyglądam po prostu komicznie. A większe auto to droższe auto
- nie chce wydawać 1k+ miesięcznie na opłaty i utrzymanie auta którym jeżdżę tak mało, wolę odłożyć na wkład własny na mieszkanie.
- nie chce kupować auta tylko dlatego że tak wypada, bo mam 31 lat, dobrze płatną pracę i jak go nie mam to może być odebrane że jestem jaką niezdarą życiową czy coś.

Generalnie auto planuję kupić dopiero wtedy gdy będę miał kobietę, a już na pewno kiedy będę miał dzieci. Tylko pytanie czy będę miał tę kobiete jeżeli teraz nie mam auta? Przykładowo jakbym umówił się z jakaś kobieta to co mam jej powiedzieć? Że przyjadę po nią taksówką?
Nie wspominam już nawet o randkach na #tinder gdzie jak 31 letni facet powie że nie ma auta to jest skreślony.

#motoryzacja #zwiazki #rozowepaski #logikarozowychpaskow #niebieskiepaski

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: RamtamtamSi

• 33
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach