Aktywne Wpisy
darkprincewwa +984
#pracbaza #praca #hajs
Dostałem dzisiaj najwyższą pensje w życiu, 8k PLN. Nikt w rodzinie nigdy tyle nie dostał. Pewnie dla wielu ludzi nie są to zwrotne pieniądze ale czuję wreszcie zadowolenie z siebie, że człowiek że z------j rodziny mógł wyjść na ludzi.
PS. 8k to dopiero początek w tej drabince kariery:)
Dostałem dzisiaj najwyższą pensje w życiu, 8k PLN. Nikt w rodzinie nigdy tyle nie dostał. Pewnie dla wielu ludzi nie są to zwrotne pieniądze ale czuję wreszcie zadowolenie z siebie, że człowiek że z------j rodziny mógł wyjść na ludzi.
PS. 8k to dopiero początek w tej drabince kariery:)

styxu +198
źródło: 1000007237
Pobierz

Cześć przychodzę prosić o pomoc Mirków,
jestem studentem, który się zadłużył w chwilówkach. Aktualnie wynoszą one ok. 7000zł :)
700zł spłacam co miesiąc w wonga.com
5600zł w kuki.com
Moje przychody miesięczne wahają się w ~3000zł ciężko pracuje, aby łączyć koniec z końcem.
Łączna rata miesięczna, aby trzymać te chwilówki to 700zł, a muszę brać kolejne, aby te opłacić. Prosiłbym o jakąkolwiek radę, debilnym było doprowadzeniem do takiej sytuacji ale życie mnie zmusiło.
Czy jest jakiś sposób, aby rozłożyć te tą kwątę w ratach załóżmy 800zł przez 10 miesięcy? Kto podejmuje się takiej pomocy, napomnę, że niedawno zmieniałem pracę i jest ona na umowę zlecenie co też utrudnia mi wzięcie pełnoprawnej pożyczki w porządnym banku.
Dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
#pomocprawna #pomoc #prawo #kredyt
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: mkarweta
byłem w podobnej sytuacji i do wyboru było tkwić w tym gównie albo wyjechać za granice, wyjechałem do Holandii na kilka miesiecy, zacisnąłem zęby i odrobiłem
@mirko_anonim: Z oprocentowaniem chwilówek jest tak, że lepiej wziąć coś na raty 0% i sprzedać taniej, niż brać chwilówkę :D