Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Cześć przychodzę prosić o pomoc Mirków,
jestem studentem, który się zadłużył w chwilówkach. Aktualnie wynoszą one ok. 7000zł :)
700zł spłacam co miesiąc w wonga.com
5600zł w kuki.com
Moje przychody miesięczne wahają się w ~3000zł ciężko pracuje, aby łączyć koniec z końcem.
Łączna rata miesięczna, aby trzymać te chwilówki to 700zł, a muszę brać kolejne, aby te opłacić. Prosiłbym o jakąkolwiek radę, debilnym było doprowadzeniem do takiej sytuacji ale życie mnie zmusiło.
Czy jest jakiś sposób, aby rozłożyć te tą kwątę w ratach załóżmy 800zł przez 10 miesięcy? Kto podejmuje się takiej pomocy, napomnę, że niedawno zmieniałem pracę i jest ona na umowę zlecenie co też utrudnia mi wzięcie pełnoprawnej pożyczki w porządnym banku.

Dziękuje za pomoc i pozdrawiam.
#pomocprawna #pomoc #prawo #kredyt

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta

• 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim a jakie rady Ty potrzebujesz? Kupujesz same ziemniaki czy inne płatki górskie na miesiąc, wyjdzie ci z trzy stówy i wpierdasz tylko to przez trzy miesiące, a resztą opłacasz pożyczkę. Jak narobiłeś tyle gówna to se z tym poradz
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: zarabiaj i ogarnij sobie wyjazd za granicę na budowę choćby z zakwaterowaniem i w barakach. Spłacisz i jeszcze zarobisz, a nie za 3000zł netto tutaj pracować. Jaki problem? Wpisujesz w google praca wiedeń budowa, dzwonisz, mówią co masz ogarnąć, płacisz za bilet i na miejscu idziesz do mieszkania, rano do roboty, robisz co Ci każą, a kasa wpada. Jakiś problem czy Ci się nie chce? a i studia przerwij
  • Odpowiedz
  • 2
@mirko_anonim szukałbym rozwiązania w pożyczce konsolidacyjnej. Wtedy wszystkie zadłużenia idą w jedną ratę. Poszukaj najlepszych ofert wśród banków
  • Odpowiedz