✨️ Obserwuj #mirkoanonim Jestem już grubo po 30, obecnie pracuję jako planista ds. łańcucha dostaw ale chciałbym zmienić branżę na coś bardziej "kreatywnego" i pomyślałem o marketingu. Oczywiście nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie, w pracy nie ma tez możliwości awansu czy też zmiany działu. I tutaj pojawia się pytanie, od czego tak naprawdę zacząć? Studia, kursy czy jakieś własne projekty "do szuflady", byle tylko zbudować portfolio? Wiadomo, że muszę też doprecyzować, którą gałąź marketingu mnie interesuje. #pracbaza #korposwiat #rekrutacja #marketing
@mirko_anonim ciężko tak ogólnie odpowiedzieć. Są różne możliwości, jak sam pisałeś. Marketing, czyli kampanie płatne, SEO, copywriting, wsparcie sprzedaży, opracowywanie lejków marketingowo-sprzedażowych i zarządzanie Hubspotem albo innymi systemami marketing automation, social media, content marketing, SEM czy może skręcamy w komunikację, PR?? Możliwości dużo. No, a co do wejścia w branżę - jest tak jak wszędzie, czyli nie za trudno, nie za łatwo. Z projektami do szuflady ciężko, jeśli planujesz bardziej sprzedazowo-reklamowo-marketingowe
@mirko_anonim jeśli ogarniasz Excela, jakieś analizy, zrobienie fajnego raportu to możesz próbować przejść na stanowiska typu analiza danych marketingowych (najlepiej w branży w której pracowałeś teraz), a później z tego w bardziej "miękki" marketing.
Jestem już grubo po 30, obecnie pracuję jako planista ds. łańcucha dostaw ale chciałbym zmienić branżę na coś bardziej "kreatywnego" i pomyślałem o marketingu. Oczywiście nie mam żadnego doświadczenia w tym temacie, w pracy nie ma tez możliwości awansu czy też zmiany działu. I tutaj pojawia się pytanie, od czego tak naprawdę zacząć? Studia, kursy czy jakieś własne projekty "do szuflady", byle tylko zbudować portfolio? Wiadomo, że muszę też doprecyzować, którą gałąź marketingu mnie interesuje.
#pracbaza #korposwiat #rekrutacja #marketing
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów