Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Wynajmuję pokój w Krakowie. Pracuję jako frezer cnc i wiem, że nie będzie mnie tutaj stać na mieszkanie jako singla, dlatego rozmyślam nad przeprowadzką na Śląsk, albo zachód Polski. Jakie miasta polecacie?
Spodobała mi się Zielona Góra, ale nie widzę żeby był to obszar ukierunkowany na CNC. Za to dużo ofert jest na Śląsku. Raczej skłaniam się ku większemu miastu z wieloma dziesiątkami tysięcy mieszkańców.

#cnc #nieruchomosci

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Dipolarny

💚 Dzięki Twojej dotacji możemy utrzymać projekt i wprowadzać nowe funkcje! Wspomóż projekt

• 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): @GomiGomi, muszę mocniej przyjrzeć się miastom na Śląsku, bo jedyne co mnie na razie tam ciągnie to ceny mieszkań i to, że jest sporo pracy w tym co robię.

@dafto, @Snowflake_, jeśli miałbym jechać za granicę to tylko na "chwilę", jakiś rok, dwa, bo nie sądzę żebym czuł się dobrze w obcym państwie. Nie wydaje mi się żebym czuł się jak u
  • Odpowiedz
@SamiecOmega: nie bez powodu można tam kupić 120 metrów za 340k ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@mirko_anonim: jak już celujesz w Śląsk, to patrz na Katowice i ewentualnie Tychy (jako sypialnia Katowic i całkiem zadbane miasto) lub Chorzów. Nie patrz tylko na cenę mieszkania ale również na to, jak szybko i z jakim zyskiem będziesz mógł to mieszkanie ewentualnie sprzedać.

Na Twoim miejscu, pierwsze poszukałbym
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
skuteczny-mireczek-30: Jeśli podoba Ci się Kraków, to nie przeprowadzaj się na Slask. Nie popelniaj mojego błędu, ja się przeprowadziłem na Śląsku mieszkając wczesniej w Krakowie i bardzo żałuję tej decyzji. Tu jest trochę inny świat, jakbyś się z 10 lat cofnął w czasie. A jak już koniecznie musisz to niech to nie będą Katowice a raczej Chorzów albo Gliwice.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰