Aktywne Wpisy

Vanche +845
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

KosmicznyBarszcz +186
Patrzę na główną a tam artykuł “Polska jest zalana tanim robolem z Kolumbii”
Jak daleko zaszliśmy w Internecie ze takie słownictwo, takie odczłowieczanie nie robi już na nikim wrażenia? Przecież to jest obrzydliwe. To już problem jest nie tylko z kolorem skóry ale i z pracą fizyczną?
#zalesie #wykop #rasizm
Jak daleko zaszliśmy w Internecie ze takie słownictwo, takie odczłowieczanie nie robi już na nikim wrażenia? Przecież to jest obrzydliwe. To już problem jest nie tylko z kolorem skóry ale i z pracą fizyczną?
#zalesie #wykop #rasizm

TLDR; Rozowe z ktora sie spotykam chce zebym ubieral sie jak Oskarek xD
Poznalem rozowa, spotykamy sie od niedawna. Ostatnio mi zasugerowala, ze moglbym sie „lepiej ubierac” gdy sie widzimy. Lepiej ubierac w jej przykladzie to Timberlandy za 500 zl, jakies markowe koszule Hugo Boss i inne takie xD Bo skoro jestem #programista30k to mnie przeciez stac. Tlumacze jej, ze moje toszerty sa czyste, nie sa uszkodzone i ze pluje na tych Oskarkow co ubieraja sie za milion zl a potem w Lidlu szukaja najtanszej wedliny na kanapke w dziale z promocjami xD Ale do niej to nie dociera :/ Dla mnie jej zachowanie to troche red flag #tinder #logikarozowychpaskow
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta
💌 Nasza rozgłośnia baitowa potrzebuje Twojej pomocy! Wspomóż projekt
źródło: elegancki-m%C4%99%C5%BCczyzna
Pobierzwiesz co mi kupiła na dzien chłopaka? nie nie kupila koszulek, tylko majtki XDDD
źródło: 189e9894332de97ca954ed64ee527d33
Pobierz@ChadLite_Looksmaxing: ja tam nie wiem, ja jestem mężczyzną nawet kiedy jestem goły, ale ok
Gorzej że próbuje go ustawiać i zmieniać. Na razie zaczęła od ubrań. Potem przyjdzie pora na inne