Aktywne Wpisy

SlepyBazant +18
Jestem zawodowym kierowcą, mam żonę i dwie córki na utrzymaniu. Niestety ostatnio zabrano mi PJ na 3 miesiące. Nie chcę wchodzić w szczegóły. Jest to trudny okres dla mojej rodziny. Czy gdybym założył zbiórkę na tylko 9 tysięcy, żeby jakoś przetrwać te 3 miesiące, to byście pomogli?
#kierowcy #polskiedrogi #pomocy #zalesie
#kierowcy #polskiedrogi #pomocy #zalesie

Linnior88 +28
Zastanawiam się czy istnieją jeszcze normalne chłopy bez złych zamiarów , byłam przez kilka miesięcy z chłopem z za granicy i okazało się że połowa rzeczy jakich mi o sobie powiedział to kłamstwo zwykle , na początku udawał dobrego rodzinnego porządnego , nawijał makaron na uszy i ślubie i dzieciach a później zaczęło wychodzić coraz więcej toksycznych zachowań i z czasem się zaczął robić agresywny i znęcać psychicznie albo specjalnie mówił rzeczy
źródło: 1000004345
Pobierz

Balaton, Siekierki & Staśków
Grudzień pogodowo w typowej formie - czyli przeciętnie 3 tygodnie szarugi i kilka krótkich dni ze słońcem.
W jeździe rowerowej też nic nadzwyczajnego w tym miesiącu.
Wybrałem się na kilka przeciętnych przejazdów po aglomeracji warszawskiej, żadnych długich tras nie udało się przejechać, zaś ostatnio przeważały te krótkie.
W poszukiwaniu miejsca do objazdu nad wodą pojechałem nad Balaton - nie ten węgierski, tylko "Balaton at home" (1).
Park nad Balatonem całkiem przyjemny do spacerów licznymi ścieżkami do okolicznych osiedli z kilkoma obiektami rekreacyjno-kulturowymi (2), natomiast przejazd rowerem dozwolony jest tylko w mniejszej części.
Zbiornik zasila Kanał Gocławski, wzdłuż którego podążałem drogami rowerowymi do Trasy Siekierkowskiej (3).
Następną trasą był wyjazd na wschód, do Mińska Mazowieckiego (4). W planie też było odwiedzenie warszawskiej Barbórki ale na to niestety nie zabrakło czasu.