Wpis z mikrobloga

✨️ Jak zbudować pewność siebie za kierownicą?
Mam pytanie, jak mogę popracować nad pewnością siebie za kierownicą?

Jeżdżę toyotą aygo od 5 lat, nie dostałem żadnego mandatu (średnio 10-15k rocznie).
Mimo to za kierownicą czuje niepokój w sytuacjach jak:

- jadę w mieście to mi siedzą na zderzaku i poganiają(jadę normalnie nie zamulam, tylko po prostu nie przekraczam prędkości) cały czas zerkam do tyłu i często gęsto nawet musze przejechać na "późnym żółtym" bo wiem że gość by się we mnie wpieprzył.

- Jadę autostradą (jadę te 90-100), to między tirami czuję taki strach że mnie zaraz zmiażdżą, za to jak jadę powyżej 120-130 to w ogóle nie czuje się pewnie w tym aucie.

- Zimą jak jest ślisko (też mnie poganiają..) bo w zakrętach zwalniam
Toyota z 2010 roku, wszystko wymieniane na czas, a mimo to uważam się za złego kierowcę.

Najlepiej to mi się jeździ nocami czy to autostrada czy miasto, jadę spokojnie, mniejszy ruch nikt mnie nie pogania ani nic.

Ktoś miał podobny problem?
#kiciochpyta #samochody #motoryzacja #prawojazdy #niebieskiepaski #rozowepaski

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Dipolarny

❤️ Projekt mirko.pro działa dzięki wsparciu użytkowników. Wspomóż projekt

• 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: Możesz narobić siku w butelkę, wyrzucić na pas zieleni i mieć "pewność", że ktoś w końcu ją podniesie, otworzy i powącha, aby upewnić się, że to nie oranżada.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: ciężko doradzić coś w tej kwestii, musisz po prostu zacząć mieć wyrąbane na frustratów. Nie rób im na złość, nie utrudniaj (ale też nie ułatwiaj!), nie prowokuj, jedź spokojnie swoim tempem. To problem typa z tyłu, że chce jechać szybciej i wyprzedzić. To on ma ocenić kiedy i czy może to zrobić.