mirko_anonim
✨ Problemy z erekcją po stosowaniu finasterydu Ⓘ
#finasteryd Witam, jaka od pół roku biorę ćwiartke fine 5mg codziennie. Ostatnio zauważyłem slabsze erekcje i gorsze libido. Zejść na cwiartke co dwa dni i zobaczyć jak efekty czy od w-----c całkiem?

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta

❤ Projekt mirko.pro działa dzięki wsparciu użytkowników. Wspomóż projekt

  • Najlepsze
  • Wszystkie komentarze
Willux
Nie mam z tym problemu. Ale chyba rozumiem o co Ci chodzi. Ja tak mam z powiedzeniem komuś po prostu, że śmierdzi. ;P
mirko_anonim
wyważony-przeciwnik-45: Nie schodź. To co ktoś sobie pomyśli o twoich włosach jest ważniejsze niż libido i samopoczucie.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: Dipolarny
Robertos2137
@mirko_anonim: Jeśli bardziej zależy Ci na powodzeniu u kobiet i powodzeniu w ogóle, to nie schodź. Jak zależy Ci bardziej na zdrowiu to schodź. Nie będę zachęcał do niczego, bo każda decyzja ma konsekwencje z którymi trzeba się liczyć. Na zaburzenia erekcji zawsze można wziąć tadalafil/sildenafil, a co do włosów to można zainwestować w system, ale to droga zabawa, na dłuższą metę pewnie taniej wyjdzie leki i przeszczep w turcji