Aktywne Wpisy
o__0 +528
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...

Nie mieszkam w #warszawa więc mnie to nie dotyczy, ale czy serio jest tam aż taki nadmiar ulic, że część przerabia się na parki xD?
#polska #ciekawostki
#polska #ciekawostki
źródło: 702298822_122362218386225590_7635830142896026446_n
Pobierz

Witam Mirki,
studiuję obecnie #prawo na UW w #warszawa. W przyszłym roku magisterka, w związku z tym pojawiają się pytania co dalej, naturalnym kierunkiem jest aplikacja (od początku zakładałem aplikację radcowską lub ewentualnie aplikacje). Przy wybieraniu studiów kierowałem się tym żeby praca mnie interesowała oraz patrzyłem na potencjalne #zarobki. Ostatnio jednak rozglądałem się za pracą i w większości kancelarii płacą minimalną lub nieco powyżej (nawet w tych dużych korpo). Trochę słabo jak na to, że wymagają już jakiejś wiedzy, znajomości języków, a do tego często robi się bezpłatne nadgodziny. Pracowałem już w biurze (ale nie w branży prawniczej) i tam za znacznie lżejszą pracę (excel) dostawałem 36pln/h. Wiem, że na początku trzeba zdobyć doświadczenie i odstać swoje, jednak trochę zwątpiłem czy mój wybór kierunku był rozsądny - ponoć jest przesyt prawników, a cześć mimo wielu lat nauki zarabia niewiele ponad minimalną. W związku z tym pojawiło się w mojej głowie kilka pytań do ludzi z branży. Przed pytaniami dla wyjaśnienia dodam, że pochodzę z miasta wojewódzkiego na ścianie zachodniej i nie przepadam za Warszawą. Zniechęca mnie swoją wielkością i bardzo wysokimi cenami mieszkań. Jestem tu głównie ze względu na najlepszą w Polsce uczelnię prawa i możliwości zawodowe, jakie daje stolica (takie założenia przyświecały mi przy wyborze uczelni).