Mirasy, w weekend pucowałem swoje auto i dostrzegłem dziwne plamy, które nie chciały za cholerę sie zmyć. Tar&glue remover nie był w stanie tego ściągnąć. Szperałem w internecie i możliwe, że są to pozostałości po smole/świeżym asfalcie który przykleił sie do lakieru. Plamy znajdują sie raczej na dolnej części karoserii. Wiele osób pisało, że jedynie polerka bedzie w stanie to paskudztwo usunąć. Mieliście do czynienia z czymś takim?
@gumchew: NIkt nie spawał przy aucie? Albo nie było cięte kątówką? xD bo wygląda jak rdza ale nie z samochodu, tylko nakropione metalem który skorodował xD
@gumchew: tar&glue jak sama nazwa wskazuje jest do asfaltu/smoły/kleju. Te pomarańczowe kropki to "lotna rdza". Tak jak kolega wyżej pisał jakiś deironizer. Ja robiłem zieloną Tugą i schodziło elegancko. Po wszystkim możesz przejechać glinką i będzie bosch metallic prawie nówka.
Czy ktoś z was ma może jakieś doświadczenie ze zwrotem pieniędzy za bilety lotnicze?
Na początku tego miesiąca spotkała mnie przykra sprawa, a mianowicie śmierć bliskiej mi osoby. Z tego powodu zmuszony byłem odwołać swój wyjazd do Hiszpanii.
Bilety lotnicze zostały kupione w wizzair. Można przeczytać w ich regulaminie, że w przypadku śmierci bliskiego członka rodziny pieniądze za bilety zostaną zwrócone, jedynie trzeba złożyć reklamacje przez formularz znajdujący
@gumchew: Opisz sytuację w mailu wysłanym na ten adres co podałem, odnośnie braku możliwości dołączenia aktu zgonu (czego wymaga regulamin). Czas na odpowiedź odnośnie samej reklamacji mają również 30 dni, więc jeszcze mieszczą się w czasie.
Siema Murki, potrzebuje rady dotyczącej prawa konsumenta.
tl;dr
Pod koniec sierpnia kupiłem Macbooka pro w sklepie Media Markt. Został zamówiony z magazynu ponieważ nie mieli go aktualnie na stanie. Odebrałem go po 4 dniach i po kilkudniowym użytkowaniu stwierdziłem w nim wadę fizyczną, mianowicie wadliwą klawiaturę (jeden z klawiszy się zacinał). 7 dni od odebrania komputera ze sklepu złożyłem reklamację z tytułu rękojmi z żądaniem wymiany sprzętu na nowy wolny od wad.
@gumchew: może zgodnie z prawem konsumenckim naprawić laptopa z tytułu rekojmi, przy wystąpienia drugi raz wady jest już zobowiązany zaspokoić roszczenia reklamującego czy to przez zwrot kasy czy tez wymianę na nowy.
Czy jest możliwość wymiany wadliwego towaru na nowy w ciągu 14 dni z tytułu rękojmi? Sprzęt został nabyty w sklepie stacjonarnym, zamówiony i odebrany po 3 dniach. Odpakowany i sprawdzony w domu. Towarem jest laptop z wadliwą klawiatuą.
@darek-jg: naprawa wydaje się trochę nie w porządku. Zawierając umowę zapłaciłem za produkt który jest nowy i bez wad. Wydaje mi sie logiczne, że moge żądać wymiany produktu na taki, który tych wad nie posiada.
Mógłbym stwierdzić, że naprawiony sprzęt ma obniżona wartość. Ale cóż.
Siema mirki i mirabelki, to mój pierwszy post na mirko, więc trochę #witamsie
Tydzień temu przytrafiła mi się niemiła sytuacja. Wracając do domu na mój samochód wpadł rowerzysta, uderzył w prawy tył auta (nadal się zastanawiam jak to zrobił i o czym myślał ten idiota, bo sposób w jaki to zrobił napawa mnie zdumieniem). Oczywiście wstał i uciekł. Nie miałem szans żeby dogonić go uciekającego po chodniku. #!$%@? over 9000. Gdy wyszedłem