Ludzie to są debile do kwadratu. Zrobiliśmy infolinie żeby w razie jakiś problemów technicznych w momencie kiedy nie ma nikogo kto by obsłużył zgłoszenie po prostu zapisać sobie takie zgłoszenie na automatyczną sekretarkę. Taka nagrana wiadomość wpada nam na e-maila do aktualnie dyżurującego pracownika technicznego. W zapowiedzi jest prośba o podanie numeru klienta, imienia i nazwiska lub dokładnego adresu. Pomijam fakt, że 95% ludzi nie jest się w stanie do
Ludzie to są debile do kwadratu. Zrobiliśmy infolinie żeby w razie jakiś problemów technicznych w momencie kiedy nie ma nikogo kto by obsłużył zgłoszenie po prostu zapisać sobie takie zgłoszenie na automatyczną sekretarkę. Taka nagrana wiadomość wpada nam na e-maila do aktualnie dyżurującego pracownika technicznego. W zapowiedzi jest prośba o podanie numeru klienta, imienia i nazwiska lub dokładnego adresu. Pomijam fakt, że 95% ludzi nie jest się w stanie do
6,5/10 w skali niedohabilitowania