Wpis z mikrobloga

@n1troo: sam silnik bazodanowy to wszystko będzie dobre, nawet mysql czy (lepiej) mariadb.
unity korzysta z raknet'u o ile dobrze pamiętam, wiec uzyj go do wysylania paczek z informacjami ktore potrzebujesz
postaw sobie malutki webservice ktory bedzie je odbierał, technologia dowolna - na poczatek nawet php będzie spoko, ale polecam python #tylkopython ( ͡° ͜ʖ ͡°) chociaż problemem nie będzie tez napisanie go w cpp
jako format
@n1troo: wierz mi, że ja nic wiecej ponad to o czym piszesz w swoim poście nie napisałem :)
może to brzmi jakoś zawile, bo dla mnie jako programisty to chleb powszedni, ale naprawdę to nic wielkiego, zwykłe skrypty tylko inne ( ͡° ͜ʖ ͡°)
innych rozwiązań raczej nie ma, możesz co najwyżej technologie zamienić. łączenie bezpośrednio z bazą danych z poziomu unity mocno odradzam
@alienv: no tak zapoznałem się teraz trochę grubiej z tą całą rzeczą. Co na pewno rozumiem to, że nie można łączyć się z bazą bezpośrednio z gry musi być jakiś serwis który nasł#!$%@? przychodzących danych a potem on łączy się bezpośrednio z bazą i daje im odpowiedź.

tylko jak to napisać :P Rodzi się tyle pytań a tak mało odpowiedzi. A ja tylko potrzebuje zapisać jakaś zmianę w tabeli w bazie
n1troo - @alienv: no tak zapoznałem się teraz trochę grubiej z tą całą rzeczą. Co na ...

źródło: comment_PvtedVzPdMxvv79wHOBqaaoHAjLRzfLE.jpg

Pobierz
@n1troo: no dokladnie, na tym to polega. tworzysz sobie usluge (=webservice) ktora ogarnia komunikacje z klientem (=gra) i zapisuje sobie potrzebne informacje. wystarczy Ci jeden ws, tutoriali w internetach masz over9000 do kazdego jezyka programowania.
moze potrzeba niewielka, ale caly networking trzeba wdrozyc cale niezbedne minimum :P

z poziomu gry wogole nie mysl ze to sie gdzies zapisuje. Wystarczy Ci informacja ze pod wskazany adres za pomoca wskazanej metody wyslesz z