Wpis z mikrobloga

Tldr; X-Kom naprawiał mi obiektyw od 5 miesięcy i gdy mineły 2 lata od daty zakupu to mówi, że gwarancja już nie obowiązuje.

Mirki mam problem - kupiłem obiektyw samyang 14mm w x-kom.pl półtora roku temu i pół roku temu oddałem go na gwarancję.
Obiektyw jest w serwisie gwarancyjnym od 5 miesięcy po czym teraz na słuchawce facet powiedział mi, że gwarancja już nie obowiązuje i że niestety nie naprawią mi tego obiektywu i mam pisać zażalenie.

Pomoże ktos?

#pytanie #prawo #konsument #xkom #kiciochpyta #zalesie #fotografia #reklamacja
ECONOMISTE - Tldr; X-Kom naprawiał mi obiektyw od 5 miesięcy i gdy mineły 2 lata od d...

źródło: comment_SmsS5nZXIpq0TTzPgqM1pYKg6rnmIWlN.jpg

Pobierz
  • 62
  • Odpowiedz
Kupiłem 2 lata temu obiektyw. Zgłosiłem go pół roku temu na gwarancję - nie ostrzy! Po powrocie od razu został sprawdzony na terenie sklepu i stwierdziliśmy, że nadal problem ten istnieje. Pan który wydawał nam sprzęt nadał zgłoszeniu nowy numer w systemie zamiast przyjąć że reklamacja nie została odebrana - twierdził, że to standardowa procedura. Pech chciał, że obiektyw był w serwisie ok 5 miesięcy - czyli do końca gwarancji a serwis
ECONOMISTE - Kupiłem 2 lata temu obiektyw. Zgłosiłem go pół roku temu na gwarancję - ...

źródło: comment_EZBg01Fkpym5B6tah6UGEbTarxUHT42d.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@ECONOMISTE: bardzo prosimy o przesłanie nam szczegółów - numeru zamówienia i reklamacji - poprzez wiadomość prywatną sprawdzimy całą sytuację i spróbujemy znaleźć rozwiązanie tej sytuacji
  • Odpowiedz
@ECONOMISTE: Ale czytałeś co ludzie pisali tutaj? Jak oddałeś na GWARANCJE to x-kom mało tutaj może. I pan na infolni x-komu tak samo. dzwoń do serwisu gwarancyjnego producenta to ich wina że to tak długo leżało.
  • Odpowiedz
@ECONOMISTE: mogę pomóc ale w wypadku gdzie nie będzie to najazd na @x-kom: bo to producent a nie sklep odpowiada w chwili obecnej za sprzęt (gwarancja jest udzielana przez wytwórcę). W tym wypadku rownież często nie jest podany maksymalny czas naprawy
  • Odpowiedz
@Jurigag: Fajnie, ale facet nadal nie kupował obiektywu w serwisie tylko w X-Komie. To problem sklepu czy ten obiektyw odda do serwisu czy #!$%@? do śmieci i da nowy. Klient zawarł umowę ze sklepem.
  • Odpowiedz