Wpis z mikrobloga

@MaddoxX1911: A no to tego nie wiedziałem. Mają internet z jakiejś sieci wirtualnej, która działa na antenach plusa - zmiana tej sieci na plusa też nic nie da? Masz jakiś inny pomysł? Co polecasz?
@MG78: Zachęcamy do sprawdzenia naszego Internetu LTE. Wybierając abonament z opcją testuj, możesz zrezygnować z umowy w ciągu 2 miesięcy, jeżeli usługa nie będzie dla Ciebie satysfakcjonująca. Napisz do nas na adres: specjalista_plus@plus.pl Nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w sprawie oferty i przedstawi szczegóły :)
@MaddoxX1911: Sprawa się rozwiązała. Winny był router często też rozłączał i czasem przez 10 czy 12 godzin nie chciał połączyć, oddany do sklepu. Po sprawdzeniu uznali reklamację i teraz wszystko na nowym śmiga tak jak powinno. Przy okazji kupiłem rodzicom LTE z nju.