Wpis z mikrobloga

Pewnie wielu z was zna ten dosyć słynny fragment św. Jana 8:44

44 Jesteście dziećmi szatana-oszczercy i chcecie robić to, co on. Od początku był on mordercą i nie wytrwał w prawdzie, bo nie było w nim prawdy. Gdy kłamie, mówi z serca, bo jest kłamcą i ojcem kłamstwa

44 Ye are of your father the devil, and the lusts of your father ye will do. He was a murderer from the beginning, and abode not in the truth, because there is no truth in him. When he speaketh a lie, he speaketh of his own: for he is a liar, and the father of it.

Właśnie przeglądając śmieszne obrazki natknąłem się na obrazek, który wstawiłem poniżej

Na wikiislam jest kilka referencji do tego cytatu. Trochę za dużo żeby stwierdzić "nie umiecie czytać kuranu".

Literal: And they cheated/deceived and God cheated/deceived, and God (is) the best (of) the cheaters/deceivers

Literal: Did they secure God's scheme/deceit ? So no(one) trusts God's scheme/deceit except the nation the losers.

Literal: And if We made the people taste/experience mercy from after calamity/disastrous distress touched them, then for them (is) cheatery/deceit/schemes in Our verses/evidences . Say: "God (is) quicker/faster (in) cunning/scheming , that Our messengers write what you cheat/ deceive/scheme."[5]

Literal: And when those who disbelieved deceive/scheme at you to affix/affirm you, or kill you, or bring you out, and they scheme/deceive , and God deceives/schemes and God (is) best (of) the deceivers/schemers

Najogólniej, Srallah postępuje według schematu "chcieliście wyruchać Allaha, a to Allah wyrucha was", bądź "nie kombinuj, bo ja kombinuje lepiej"

https://wikiislam.net/wiki/Allah_the_Best_Deceiver

Allah the best planner.

Chociaż niektóre fragmenty podają, że "Allah is the best planner" czyli jest tym kto najlepiej planuje - w kontekście dysbelieverów, czyli Kufarów, niewiernych psów.

Kwestia dyskusyjna, bo planowanie, czy oszukiwanie wroga, sztuka iluzji w wojnie dla takiego słynnego Chińczyka Sun Tzu to jeden pies, tudzież: esencja-core, crème de la crème wojny.

Notabene, myślę że myślącym ludziom da to większy ynsajt w to kim jest Allah i czym jest Islam - szczególnie patrząc na owoce bliskowschodnich muzułmanów (tych dalekowschodnich z Indonezji nie liczę, bo już dawno by fojerowi ucięli łeb za jego harce).

Btw. niektóre obrazki są naprawdę słodkie
http://fi3chocolate.blogspot.com/2012/07/allah-is-best-planner-after-all.html
rozumiem że są produkowane przez naiwną Karynę-Aiszę, która jak typowy rurzowy pasek potrafi zracjonalizować każdy najgorszy aspekt swojej patriarchalnej religii

#islam #chrzescijanstwo #religia #biblia #ciekawostki otagowałbym też jako # logikarozowychpaskow ale nie chcę wołać 3k ludzi do tego typu informacji
TamamShud - Pewnie wielu z was zna ten dosyć słynny fragment św. Jana 8:44 

44 Jes...

źródło: comment_g67PYtMem1S5pHNSpCb4myBj6Jp8K2Ou.jpg

Pobierz