Aktywne Wpisy
Pudzianator321 +10
Mirki, jaki macie plan jak za max 2 lata AI przejmie wszystkie prace związane z IT?
#programista15k #programowanie #pracait #korposwiat #informatyka #naukaprogramowania #nauka #sztucznainteligencja
#programista15k #programowanie #pracait #korposwiat #informatyka #naukaprogramowania #nauka #sztucznainteligencja
skrajnie-umiarkowany +130
Nie ma to jak zdefekować z rana na linkedinie bo na radnego nie kandyduje 80-letni dziad z koryta tylko młody chłopak #wybory #warszawa #linkedin #bekazpodludzi #polityka
Nie no ING przechodzi samego siebie. Skontaktować się z tym bankiem to jak wygrać w Lotto. Od dziś ING BANK ŚLĄSKI to NAJGORSZY BANK W HISTORII...
Czat nie działa.
Telefon na infolinię przez 10 minut potrafi informować że "nie ma żadnych połączeń przed tobą w kolejce" i tak nikt nie odbiera.
Numer do oddziału banku też parzy pracowników w łapy i boją się odebrać by się nie przepracować.
TAK BANK ING TO NAJGORSZY BANK W POLSCE !!!!
Jeszcze większa ironia jest taka że przed oczekiwaniem na połączenie jest dodatkowo komunikat o tym że dużo klientów dzwoni i czas oczekiwania może być dłuższy ;D Czas oczekiwania na co? - na usłyszenie komunikatu o tym, że nie
Gdy usłyszałem "obecnie przed tobą nie ma żadnych połączeń" to pomyślałem sobie "Eee, że co? Ale... Ok, to czekam dalej" - nigdy wcześniej nie słyszałem takiego komunikatu na żadnej innej infolinii.
Zrozumiałem z treści tego komunikatu, że już nie ma osób przede mną
Ten komunikat na infolinii: "obecnie przed tobą nie ma żadnych połączeń"
Z czego to wynika? Co ten komunikat oznacza? - w sensie oznacza coś innego niż zrozumiałem?
Czy oznacza właśnie to, że wszyscy konsultanci z nikim już nie rozmawiają, a ja czekam na to aż któryś konsultant mnie obsłuży/podniesie słuchawkę?
W takim razie proponuje zmienić te komunikaty na taki system jak jest w innych infoliniach - po prostu bym uwzględnił w liczniku osoby, które aktualnie rozmawiają z konsultantami.
Pozdrawiam! :)