Wpis z mikrobloga

@ING_Bank_Slaski NAJGORSZY BANK W HISTORII !!! Nie ma możliwości kontaktu z tym bankiem.

Nie no ING przechodzi samego siebie. Skontaktować się z tym bankiem to jak wygrać w Lotto. Od dziś ING BANK ŚLĄSKI to NAJGORSZY BANK W HISTORII...

Czat nie działa.
Telefon na infolinię przez 10 minut potrafi informować że "nie ma żadnych połączeń przed tobą w kolejce" i tak nikt nie odbiera.

Numer do oddziału banku też parzy pracowników w łapy i boją się odebrać by się nie przepracować.

TAK BANK ING TO NAJGORSZY BANK W POLSCE !!!!
crowfire - @INGBankSlaski NAJGORSZY BANK W HISTORII !!! Nie ma możliwości kontaktu z ...

źródło: comment_TDNoroVjHyGYcuBM6gpUWWhd44SIijGT.jpg

Pobierz
  • 12
Nasza infolinia jest dostępna całą dobę. Na czacie możesz napisać do nas od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 24:00. W soboty w godzinach 8:00 – 22:00. W ostatnim czasie klienci częściej się z nami kontaktują. To może być powód, że od razu możesz nie połączyć się z naszym specjalistą.
@ING_Bank_Slaski Widzę, że temat dalej aktualny, przed chwilą na infolinii był komunikat "obecnie przed tobą jest 5 połączeń", po 5 minutach komunikat "obecnie przed tobą nie ma żadnych połączeń" - to są jakieś żarty?
Jeszcze większa ironia jest taka że przed oczekiwaniem na połączenie jest dodatkowo komunikat o tym że dużo klientów dzwoni i czas oczekiwania może być dłuższy ;D Czas oczekiwania na co? - na usłyszenie komunikatu o tym, że nie
@xylen Panie i Panowie konsultantki i konsultanci odbierają wszystkie telefony, które do nich dzwonią i nie robią tego "z łaski swojej" :) Dokładamy wszelkich starań, by klienci otrzymali pomoc tak szybko, jak to możliwe. Tak, przyznaję, zdarza się, że czas oczekiwania na specjalistę jest dłuższy. Dzieje się tak, gdy dzwoni do nas wielu klientów w tym samym momencie. Ciężko mi się odnieść do Twojej sytuacji- skąd komunikat, o którym wspominasz. Przepraszam za
@ING_Bank_Slaski - chodzi po prostu o to, że jak ktoś dzwoni na infolinię to oczekuje, że po drugiej stronie będzie osoba, która będzie w stanie pomóc rozwiązać jakiś problem.
Gdy usłyszałem "obecnie przed tobą nie ma żadnych połączeń" to pomyślałem sobie "Eee, że co? Ale... Ok, to czekam dalej" - nigdy wcześniej nie słyszałem takiego komunikatu na żadnej innej infolinii.
Zrozumiałem z treści tego komunikatu, że już nie ma osób przede mną
@xylen: Przykro mi, że odniosłeś takie wrażenie. Staramy się być dostępni dla naszych klientów w różnych miejscach, np. czat, infolinia. Zapewniam Cię, że dokładamy wszelkich starań aby nasi klienci byli zadowoleni z naszej obsługi. Przykro mi jeśli odniosłeś inne wrażenie :( Mam nadzieję, że przy kolejnej próbie kontaktu będziesz miał inne odczucia :)
@ING_Bank_Slaski - tak bez dalszego brnięcia w temat mam, jeszcze pytanka:
Ten komunikat na infolinii: "obecnie przed tobą nie ma żadnych połączeń"
Z czego to wynika? Co ten komunikat oznacza? - w sensie oznacza coś innego niż zrozumiałem?

Czy oznacza właśnie to, że wszyscy konsultanci z nikim już nie rozmawiają, a ja czekam na to aż któryś konsultant mnie obsłuży/podniesie słuchawkę?
@ING_Bank_Slaski - ok, dzięki za wyjaśnienie :)
W takim razie proponuje zmienić te komunikaty na taki system jak jest w innych infoliniach - po prostu bym uwzględnił w liczniku osoby, które aktualnie rozmawiają z konsultantami.
Pozdrawiam! :)
@pwone: Nasza infolinia pod numerem 32 357 00 69 i 32 357 00 12 jest dostępna całą dobę. Nie zawsze po wybraniu numeru telefonu będziesz mógł od razu połączyć się ze specjalistą. To zależy ilu klientów w danym momencie kontaktuje się z nami. Jeśli nie udało Ci się połączyć, prosimy o ponowny kontakt.