Wpis z mikrobloga

Siemka

Minęło trochę czasu od ostatniego postu, ale nie opieprzałem się! Pracowałem nad dwiema rzeczami, niestety, obie są czasochłonne.

Na pierwszy rzut poszło NPC. Stworzyłem podstawową wersję meshu, dokoptowałem do tego system kości i animacji i tak powstał Janusz ( ͡° ͜ʖ ͡°). Póki co model jest strasznie podstawowy i go wypieprzę, jedyne co chciałem zrobić to to, by chodził od punktu do punktu i wykonywał podstawowe animacje, jak siadanie czy palenie fajki, dojdzie do tego masa pierdół. Ale zrobić dobry mesh, do tego dobrą mapę UV, oteksturować to... zajmie to trochę. Dlatego zostawię to w stanie w jakim jest teraz i wrócę do meritum gry...

Czyli poloneza ( ͡° ͜ʖ ͡°) . Powoli dłubie w nim, największy problem jest taki, że nie mam możliwości idealnego zrobienia części z blueprintów a jak zapowiedziałem, polonez będzie rozbieralny i składalny, więc posiłkuje się różnymi galeriami. Wszystkie jego elementy będą oteksturowane i ładniej sklejone, oraz łączyć się w logiczną całość. Zrobiłem póki co zawieszenie z tyłu i dalej będę kombinować z elementami wozu. Jak już będę mieć w czym dłubać, skombinuje działający system łączenia tego wszystkiego w całość, co w praktyce będzie oznaczać przebudowanie połowy kontrolera samochodu. No ale czego się nie poświęca dla projektu.

Pozdrawiam i do następnego ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mini Galeria: https://imgur.com/a/0rCwiC6

Spamlista: https://www.wykop.pl/wpis/34660503/#comment-122003279

Zapraszam do przejrzenia tagu nowe osoby, opisuje tam moje perypetie z tym projektem ( ͡° ͜ʖ ͡°) Staram się dokumentowac większość rzeczy które robie przy grze.

Tag do obserwowania/ czarnolistowania --> #bordogamedev

#unity #unity3d #gamedev #gry

TymRazemNieBedeBordo - Siemka 

Minęło trochę czasu od ostatniego postu, ale nie op...

źródło: comment_u2FOeWKaQUYOzSUq0EQhGnB5lOQLQMQ5.jpg

Pobierz
  • 9