Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mirki potrzebuje poomocy bo oszaleje :( Jestem uczniem drugiej klasy technikum informatycznego. Pomijam to ze w ogóle ten kierunek mnie nie interesuje (oprócz programowania). Jestem gnębiony w klasie przez 3 typków i mam na dodatek problemy domowe. Co sądzicie o tym zeby przepisac sie do zaocznego liceum? np cosinus. Mam szanse dostac sie na staz z programowania bo nawet mam na koncie autorski projekt i bardzo dobrze mi to idzie wiec myslalem ze moglbym sobie jakos poradzic. Dodam ze juz raz sie przepisywalem. Aktualnie mam przez szkole depresje i mysli samobojcze i chodze po psychiatrach, psychologach :( Proszę o dobre słowo :(
#szkola #depresja #pracbaza #programowanie #pracait #praca #cosinous #technikinformatyk #liceum

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Dodatek wspierany przez: Wyjazdy studenckie
AnonimoweMirkoWyznania - #anonimowemirkowyznania 
Mirki potrzebuje poomocy bo oszalej...

źródło: comment_k9XUYglVPPr4M29a9Enu3req6CrImnrc.jpg

Pobierz
  • 35
@AnonimoweMirkoWyznania: Absolutnie odradzam skarżenie się nie ze względu na zasady tylko zmarnujesz czas i niewiele zyskasz.

Nauczyciele to co co nie mieli pomysłu na siebie, nie mają środków przymusu i chcą tylko mieć spokój zaufasz systemowi system będzie cię zwodził, ty będziesz cierpiał,a na koniec i tak nic nie zyskasz.

Jeśli masz szansę na znalezienie pracy to opcja zaocznego liceum jest mega dobra. Pamiętaj ze zaocznie to nie jest tak samo
@AnonimoweMirkoWyznania: Hej. Zmień szkołę. Spróbuj przebaczyć tym co ciebie gnębią. Pomoże tobie to odciąć się od złych wspomnień. Pamiętaj że Twoja wartość jest wpisana w twoje życie i nikt nie jest wstanie jej Tobie zabrać. Masz fajną zajawkę. Pewnie w przyszłości będziesz dobrze ogarniętym gościem ( IT ).