Wpis z mikrobloga

[=] Aktualizacja 0.2.4 [=]
EarthX nabrało przez ostatnie kilka tygodni trochę popularności, nie tylko w Polsce. Strona na Steam(Dodajcie do listy życzeń!) wisi już od kilku dni, a przeniesienie całej gry na tę właśnie platformę to już kwestia tygodni!
Zwiastun dostaniecie za m/w tydzień, a klucze dla kupujących z itch'a będę rozsyłał krótko po tym. Bardzo dziękuję wszystkim za wiarę we mnie, tak btw.

W aktualizacji 0.2.4 skupiłem się głównie na poprawianiu całej gry, ale nowej zawartości zabraknąć nie mogło. Dlatego postanowiłem dodać długo wyczekiwanego #falconheavy do gry, co powinno się w szczególności spodobać obserwującym tag #spacex ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oprócz Falcona Heavy, dodałem także możliwość wykonania static fire przed lotem - pomoże on przetestować rakietę przed startem, co nam doda kilka % do powodzenia misji.
Z tych mniejszych, ale zauważalnych zmian: teraz, gdy wystrzelimy 50 rakiet i np. 40 z tych lotów będzie udanych, to wokół planety zobaczymy masę satelit :D

Bardzo przyjemnie mi się robiło tę aktualizację, nie udałoby mi się to bez moich dzielnych testerów ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Do następnego!

Obserwuj tag #earthx po więcej informacji na temat wydania na Steam oraz przyszłych aktualizacji.
Dodaj EarthX do swojej listy życzeń na Steam: https://store.steampowered.com/app/1069030/EarthX

Social media:
Discord: https://discord.gg/sbXwwMs
Twitter: https://twitter.com/EarthxGame
Youtube: https://www.youtube.com/c/Mesote
Facebook: https://www.facebook.com/earthxgame

Zagraj w grę już teraz: https://mesote.itch.io/earthx

Pełny changelog:
- dodano 1 nowy moduł rakietowy
- dodano 3-stopniowe rakiety
- dodano static fire
- dodano kolejkowanie budowy w fabrykach
- dodano automatyczne budowanie rakiety
- dodano satelity wokół ziemi
- dodano zwijanie paneli od budowania rakiety
- dodano % sukcesu do panelu startowania rakiety
- dodano kamerę cinematic
- dodano światło pod kursorem myszy
- dodano ustawienia rozdzielczości do opcji
- dodano ustawienie auto-pauzy do opcji
- poprawiono interfejs w grze
- poprawiono okienko z kontraktami
- poprawiono balans gry
- poprawiono ulepszenia firmy
- dodano większą ilość pracowników
- naprawiono wiele bugów oraz dodano nowe!

#gry #gamedev #steam
denis-szwarc - [=] Aktualizacja 0.2.4 [=]
EarthX nabrało przez ostatnie kilka tygodn...

źródło: comment_KnZPuK9F9NtRvcgGU1MdSDZmtTdURR3P.jpg

Pobierz
  • 10
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@denis-szwarc: patrzyłem na progres wielu developerów, w tym mojego ukochanego stardew valley. 8 miesięcy od kupna czekam, by na Xboxie... Po prostu dobił do obecnej wersji która posiada online i kilka mniejszych rzeczy. Wiem że architektura xboxa jest specyficzna ale nie jest aż tak trudna, nie dla kogoś kto wydaje tytuł komercyjnie z wieloma sukcesami. W takim tempie zanim Pogram z ziomkami online w stardew ty zdążysz stworzyć dlc EarthX Online