Wpis z mikrobloga

@haussbrandt: Tylko trailer, ale z niego można nieco się dowiedzieć. Zakladam:
1. Polepszona grafika
2. Ulepszony system destrukcji
3(?). Loty między systemami gwiezdnymi
4. Nowe moduły na powierzchni planet.
  • Odpowiedz
@Sqbfd: interstellar travel potwierdzone "This new tech will not just create novel puzzles for players to solve, but will also enable new feats of space exploration within and beyond the original Kerbolar System."
  • Odpowiedz
@Sqbfd: Kupuj nie pożałujesz. Nigdy nie grałem w grę, która po przeskoczeniu pewnego progu dawała tak wielką satysfakcję z osiągnięć. Tylko, że ja zaczynałem gdy był dostępny tylko tryb sandbox, układ planetarny składał się z trzech planet, a do gry nie istniały prawie żadne poradniki. Teraz próg wejścia jest o wiele niższy, i według mnie to dobrze, że gra otworzyła się też na mniej zawziętych ludzi jednocześnie nie stając się prostsza,
  • Odpowiedz
@alsakian: Hype level: zero. Z dopiskiem "not actual gameplay" to sobie mogą pokazać dowolne cuda wianki na kiju. No Man's Sky, ktokolwiek? Niech dadzą konkrety, najlepiej poparte demkiem technicznym, wtedy się będę jarał.
  • Odpowiedz
@salad_fingers: No, ale tu nie chodzi o grafikę. Grafika mogłaby zostać taka jaka jest, ale kolonie, loty międzygwiezdne to jest to co mnie jara w ksp2. A to co wymieniłem jest potwierdzone.
  • Odpowiedz
@alsakian: Hę? Przecież te wszystkie rzeczy są już w modach. Jak coś twórcy mogliby właśnie poprawić czy dodać, czego moderzy nie mogą, to:
* grafika właśnie - od materiałów, przez efekty cząsteczkowe, po shadery,
* dźwięk (żeby rakiety brzmiały jak rakiety),
* proceduralnie generowana topografia powierzchni (lądowanie na płaskich jak decha i wszędzie takich samych planetach to nuda),
* fizyka kolizji i naprężeń,
* astrofizyka: zwłaszcza w pełni trójwymiarowy model rotacji
  • Odpowiedz
@salad_fingers: Niekiedy łatwiej zrobić nową grę niż zmieniać starą. Po 2 nie każdy instaluje mody + to że instalując mody musimy liczyć się z tym, że gra będzie niestabilna i wysypie się.
  • Odpowiedz
@salad_fingers: Czyli co?? "trójwymiarowy model rotacji planet" Narazie to gdybanie. W końcu nowy silnik więc wszystko możliwe. A hype jest bo nikt się nie spodziewał i zmiany zapowiadają obięcującą kontynuacje. Jedynie czego nie pokazali z twojej listy to właśnie odchylenie osi obrotu.
  • Odpowiedz
@alsakian: nowy silnik to to nie jest, dalej Unity, tyle że znacznie nowsze. KSP1 powstało w 2010 (albo 2009 już nie pamiętam xD) roku kiedy Unity raczkowało, pewne decyzje i braki optymalizacyjne ciągnęły się za grą po dziś dzień. Teraz mają szansę, że jest to napisane od 0 i będzie chodzić lepiej z lepszą grafiką
  • Odpowiedz