Wpis z mikrobloga

@haussbrandt: Tylko trailer, ale z niego można nieco się dowiedzieć. Zakladam:
1. Polepszona grafika
2. Ulepszony system destrukcji
3(?). Loty między systemami gwiezdnymi
4. Nowe moduły na powierzchni planet.
@Sqbfd: Kupuj nie pożałujesz. Nigdy nie grałem w grę, która po przeskoczeniu pewnego progu dawała tak wielką satysfakcję z osiągnięć. Tylko, że ja zaczynałem gdy był dostępny tylko tryb sandbox, układ planetarny składał się z trzech planet, a do gry nie istniały prawie żadne poradniki. Teraz próg wejścia jest o wiele niższy, i według mnie to dobrze, że gra otworzyła się też na mniej zawziętych ludzi jednocześnie nie stając się prostsza,
@alsakian: Hype level: zero. Z dopiskiem "not actual gameplay" to sobie mogą pokazać dowolne cuda wianki na kiju. No Man's Sky, ktokolwiek? Niech dadzą konkrety, najlepiej poparte demkiem technicznym, wtedy się będę jarał.
@alsakian: Hę? Przecież te wszystkie rzeczy są już w modach. Jak coś twórcy mogliby właśnie poprawić czy dodać, czego moderzy nie mogą, to:
* grafika właśnie - od materiałów, przez efekty cząsteczkowe, po shadery,
* dźwięk (żeby rakiety brzmiały jak rakiety),
* proceduralnie generowana topografia powierzchni (lądowanie na płaskich jak decha i wszędzie takich samych planetach to nuda),
* fizyka kolizji i naprężeń,
* astrofizyka: zwłaszcza w pełni trójwymiarowy model rotacji
@salad_fingers: Czyli co?? "trójwymiarowy model rotacji planet" Narazie to gdybanie. W końcu nowy silnik więc wszystko możliwe. A hype jest bo nikt się nie spodziewał i zmiany zapowiadają obięcującą kontynuacje. Jedynie czego nie pokazali z twojej listy to właśnie odchylenie osi obrotu.
@alsakian: nowy silnik to to nie jest, dalej Unity, tyle że znacznie nowsze. KSP1 powstało w 2010 (albo 2009 już nie pamiętam xD) roku kiedy Unity raczkowało, pewne decyzje i braki optymalizacyjne ciągnęły się za grą po dziś dzień. Teraz mają szansę, że jest to napisane od 0 i będzie chodzić lepiej z lepszą grafiką