Wpis z mikrobloga

Drodzy użytkownicy portalu Wykop.pl

Mimo wcześniejszej decyzji o anulowaniu przez nas zamówień, chcielibyśmy wywiązać się z zawartej umowy sprzedaży.
Jednocześnie pragniemy gorąco przeprosić za zaistniałą sytuację. Dołączamy do wiadomości także oficjalne stanowisko firmy NTT System.

Klienci którzy zamówili smartfony OnePlus7 Pro 8GB/256GB w wersji kolorystycznej Almond w dowolnym kanale sprzedaży NTT System, a ich zamówienia zostały anulowane, otrzymali stosowną informację o możliwości finalizacji zakupu.

Na chwilę obecną nie będziemy komentować jakichkolwiek domysłów i pytań odnośnie zaistniałej sytuacji. Naszym priorytetem jest jak najszybsza realizacja anulowanych zamówień. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy zarówno klientów, jak i osoby w których oczach straciliśmy dobrą opinię. Postaramy się aby nasze przyszłe działania pozbawione były podobnych sytuacji.

Dodajemy list,jaki otrzymał każdy z poszkodowanych klientów.

#nttsystem #allegro #oneplus
NTT_System - Drodzy użytkownicy portalu Wykop.pl

Mimo wcześniejszej decyzji o anul...

źródło: comment_95DQrhynvUQKm4JQfE6MN97SNcejSk0Y.jpg

Pobierz
  • 140
  • Odpowiedz
@Yogi282: Nie wiem czy wiesz, ale nie tylko zamówienia na telefon oneplus zostały anulowane, ale również zwykłe zamówienia złożone na ich stronie. Ostatnie oświadczenie firmy NTT informuje, że telefony zostaną dostarczone kupującym. Domyślam się, że chodzi tutaj o wpływy allegro i strach przed konsekwencjami. Niestety nic nie jest napisane co z resztą zamówień złożonych na ich stronie na inne produkty.
  • Odpowiedz
@NTT_System: Trzeba mieć tupet, żeby pisać, że w Polsce black friday jest z rozmachem a potem twierdzić, że upust 15% w sposób oczywisty i nie budzący wątpliwości odbiega od standardów rynkowych xD
  • Odpowiedz
@NTT_System: I tak nie mam już do was szacunku. Gdyby nie upór mireczka i nasze wsparcie to byście mu kazali kupić papier toaletowy, żeby się nie zesrał zawiedziony waszą obsługą tzn buractwem czyt. wielka improwizacja prowadzenia biznesu
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@elwoodzik: więc tak to wygląda, gruba wtopa i jeszcze próbują to nieudolnie zamieść pod dywan zamiast przyznać się do błędu przywrócić zamówienia i dać jakiegoś suvenira np, kubek+smycz+pendrive.
  • Odpowiedz
Klienci którzy zamówili smartfony OnePlus7 Pro 8GB/256GB w wersji kolorystycznej Almond w dowolnym kanale sprzedaży NTT System, a ich zamówienia zostały anulowane, otrzymali stosowną informację o możliwości finalizacji zakupu.


@NTT_System:
Ich zamówienia nigdy nie zostały anulowane, bo musieliby się na to zgodzić. Nawet nie #!$%@? takich głupot xD.
  • Odpowiedz
@NTT_System: Smutne, że ktoś musi przyjść wylać żale na Wykopie by się firma zachowała porządnie. Od początku chcieliście przycebularzyć o czym świadczy te zrzucanie winy na klienta, ale, że teraz trochę za daleko to poszło to się bawicie w przeprosiny. Jasne, lepsze to niż totalnie olanie sprawy, ale ciągle #!$%@?.
  • Odpowiedz
@NTT_System: Pijarowa papka dla ludu. Gówno się rozlało, NTT. Stwierdziliście że Wasz wizerunek ucierpi, to zrobiliście to tak, żeby ludzi epomyśleli że to Wasza decyzja. A prawda jest taka że Allegro was postraszyło.

Nieładnie NTT, oj nieładnie.
  • Odpowiedz
@Harmideron: niby dlaczego za pozno? wg mnie lepiej pozno niz wcale, przynajmniej pokazuja ze nie maja w dupie klienta, u mnie maja propsy, szanuje takie firmy, zachowali sie jak na powazna marke przystalo :)
  • Odpowiedz