Mimo wcześniejszej decyzji o anulowaniu przez nas zamówień, chcielibyśmy wywiązać się z zawartej umowy sprzedaży. Jednocześnie pragniemy gorąco przeprosić za zaistniałą sytuację. Dołączamy do wiadomości także oficjalne stanowisko firmy NTT System.
Klienci którzy zamówili smartfony OnePlus7 Pro 8GB/256GB w wersji kolorystycznej Almond w dowolnym kanale sprzedaży NTT System, a ich zamówienia zostały anulowane, otrzymali stosowną informację o możliwości finalizacji zakupu.
Na chwilę obecną nie będziemy komentować jakichkolwiek domysłów i pytań odnośnie zaistniałej sytuacji. Naszym priorytetem jest jak najszybsza realizacja anulowanych zamówień. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy zarówno klientów, jak i osoby w których oczach straciliśmy dobrą opinię. Postaramy się aby nasze przyszłe działania pozbawione były podobnych sytuacji.
Dodajemy list,jaki otrzymał każdy z poszkodowanych klientów.
ŻENADA !!! Jak można mówić o błędzie cenowym skoro na swojej stronie jak i na allegro była ta sama obniżka oraz na allegro mieliście w tamtym okresie dosłownie 3 produkty (wspomniany telefon, ładowarkę oraz etui). Ja bym to zrozumiał, jeżeli obniżka byłaby w innym okresie a nie na black friday. Na oficjalnej stronie ten telefon był za 2660 zł, bo sam brałem z promocji black friday. U was faktycznie 200 zł taniej,
@NTT_System: klasyczne “too little too late”. Co nie do komca w biznesie znaczy to co znacyz doslownie. Bo owszem, za pozno. I owszem mleko ske rozlalo, ale opinie latwo odrobic, a ci co dostana telefony ostatecznie beda zadowoleni. Wiec lrawda lezy po srodku miedzy likeujacymi oswiadczenje a tymi co mowia ze za pozno. Na przyszlosc, marketingowo (zakldajac ze musicie takie chore akcje z mowieniem ze podejrzana jest obnizka mniejsza niz wiele
@NTT_System: jedną z zasad dobrego PR mówi: nie oswiadczaj publicznie, że jakiś tam dział Twojej firmy #!$%@?ł i jest winny zaistniałej sytuacji. Po prostu nie.
@NTT_System: To nawet sympatyczne, że zdefekowaliście w zbroję i zdecydowaliście się by zgodnie z prawem zrealizować zamówienia, ale brnięcie w "błąd systemu" i "cenę nieadekwatną do realiów rynkowych dla tej grupy produktów" naprawdę mogliście sobie podarować :)
A wiecie że w sumie nie znałem tej historii do momentu zobaczenia wpisu? Niby spoko ze strony sprzedawcy ale teraz mam niesmak że i mnie coś podobnego może spotkać u tego czy innego polskiego sprzedawcy o podobnej renomie.
@NTT_System: Dobra dobra, żeby was Allegro nie #!$%@?ło to by klienci zobaczyli swoje smartfony jak świnia niebo. Allegro skrupulatnie podeszło do sprawy i pewnie zagrozili zablokowaniem kanału sprzedaży skoro nagle taki plot twist. A kanał wyjątkowo intratny... Tak ogólnie to deal był prosty na black friday: dajesz produkt + cenę, jeśli jest taniej, Allegro wrzuca na promo. Profit. Na prawdę trudno to #!$%@?ć. Jeszcze jutro przeczytam regulamin żeby mieć pewność, ale
@NTT_System: dzbany z was! Za pózno już na takie pr'owskie tanie zagranie. Przez takich dzbanów pracujących w NTT System S.A Zakręt, Trakt Brzeski 89 05--077 Warszawa-Wesoła człowiek przez wasz błąd musiał się denerwować! Wstydźcie się NTT System S.A Zakręt, Trakt Brzeski 89 05--077 Warszawa-Wesoła!
Nigdy nie skorzystam z NTT System S.A Zakręt, Trakt Brzeski 89 05--077 Warszawa-Wesoła
@NTT_System: Postraszyli was sądem i się obsraliście. Za późno. Mam nadzieję że skoro tak wam było nie w smak sprzedać to z rabatem 15% to pocisnęło was to nieźle po kieszeni i jesteście stratni. Trafiacie na czarną listę sklepów z których się nie kupuje.
Fajnie, że ludzie dzięki internetowi tępią takie sklepy. Szkoda, że Polacy i tak nadal będą robić zakupy w tych sklepach jak: Morele, Proline, NTT Systems - bo jest tanio.
Mimo wcześniejszej decyzji o anulowaniu przez nas zamówień, chcielibyśmy wywiązać się z zawartej umowy sprzedaży.
Jednocześnie pragniemy gorąco przeprosić za zaistniałą sytuację. Dołączamy do wiadomości także oficjalne stanowisko firmy NTT System.
Klienci którzy zamówili smartfony OnePlus7 Pro 8GB/256GB w wersji kolorystycznej Almond w dowolnym kanale sprzedaży NTT System, a ich zamówienia zostały anulowane, otrzymali stosowną informację o możliwości finalizacji zakupu.
Na chwilę obecną nie będziemy komentować jakichkolwiek domysłów i pytań odnośnie zaistniałej sytuacji. Naszym priorytetem jest jak najszybsza realizacja anulowanych zamówień. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy zarówno klientów, jak i osoby w których oczach straciliśmy dobrą opinię. Postaramy się aby nasze przyszłe działania pozbawione były podobnych sytuacji.
Dodajemy list,jaki otrzymał każdy z poszkodowanych klientów.
#nttsystem #allegro #oneplus
Komentarz usunięty przez autora
Allegro was postraszylo i teraz wielce dobrodusznych gracie
HA TFU
To nawet sympatyczne, że zdefekowaliście w zbroję i zdecydowaliście się by zgodnie z prawem zrealizować zamówienia, ale brnięcie w "błąd systemu" i "cenę nieadekwatną do realiów rynkowych dla tej grupy produktów" naprawdę mogliście sobie podarować :)
@NTT_System: czekaj, czekaj, a ta obniżka 15% to nie była tylko "błędem na allegro"?
Nigdy nie skorzystam z NTT System S.A Zakręt, Trakt Brzeski 89 05--077 Warszawa-Wesoła
Szkoda, że Polacy i tak nadal będą robić zakupy w tych sklepach jak: Morele, Proline, NTT Systems - bo jest tanio.