Wpis z mikrobloga

Drodzy użytkownicy portalu Wykop.pl

Mimo wcześniejszej decyzji o anulowaniu przez nas zamówień, chcielibyśmy wywiązać się z zawartej umowy sprzedaży.
Jednocześnie pragniemy gorąco przeprosić za zaistniałą sytuację. Dołączamy do wiadomości także oficjalne stanowisko firmy NTT System.

Klienci którzy zamówili smartfony OnePlus7 Pro 8GB/256GB w wersji kolorystycznej Almond w dowolnym kanale sprzedaży NTT System, a ich zamówienia zostały anulowane, otrzymali stosowną informację o możliwości finalizacji zakupu.

Na chwilę obecną nie będziemy komentować jakichkolwiek domysłów i pytań odnośnie zaistniałej sytuacji. Naszym priorytetem jest jak najszybsza realizacja anulowanych zamówień. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy zarówno klientów, jak i osoby w których oczach straciliśmy dobrą opinię. Postaramy się aby nasze przyszłe działania pozbawione były podobnych sytuacji.

Dodajemy list,jaki otrzymał każdy z poszkodowanych klientów.

#nttsystem #allegro #oneplus
NTT_System - Drodzy użytkownicy portalu Wykop.pl

Mimo wcześniejszej decyzji o anul...

źródło: comment_95DQrhynvUQKm4JQfE6MN97SNcejSk0Y.jpg

Pobierz
  • 140
  • Odpowiedz
@NTT_System a ja szanuję postawę. Nie zawsze można dopilnować aby na stanowisku był odpowiedni człowiek. W tym przypadku ktoś zawalił, że wydał decyzję o anulowaniu zamówień aby zakamuflować błąd.
Jako firma dalej jesteście poważni. (òóˇ)
Wszystkiego najlepszego z okazji 30 lecia, piąteczka mireczki i bez stresu- kawał dobrej roboty. Dorzućcie jeszcze po jakimś gadżecie do zamówień i będzie super. Nie zawsze warto liczyć każdy grosz (
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 8
@NTT_System: żałosne ( )
Najpierw robicie z klientow debili, ze mogli sie domyslic ze 15% (xD) obnizki ceny w black friday to za dużo i ewidentny błąd, potem ciagniecie tę zenade. Gdy gówno się wylewa wciaz twierdzicie ze 15% to bardzo duzo, ale niech juz wam bedzie, wyslemy łaskawie telefony xD

Na przyszłość kontaktujcie sie z działem prawnym przed zrobieniem bagna, nie po.

Ale nie przejmujcie
  • Odpowiedz
@NTT_System: i tak dzbany z was niesamowite. Jakby Mirek nie rozkręcił afery to byście olali ludzi na rzecz swoich niemożliwych 15%. Dobrze, że się zrehabilitowaliście, ale po tej aferze i tak nie mam do was szacunku.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
@SpeaRRR: Pieniądze zwrócili już wczoraj. Zrobili to równocześnie z wysłaniem oświadczenia o uchyleniu się od skutków oświadczenia woli. Dopiero dziś były przeprosiny i możliwość wysłania ponownego przelewu jeżeli kupujący chce nadal zrealizować zakup.

@light3n: a jaka jest ich propozycja ponownego zakupu? Każą sobie zapłacić więcej, czy tak jak pierwotnie?
  • Odpowiedz
@Felonious_Gru: pomogło tylko klientom, z których chcieli zrobić idiotów, ale każdemu, kto zobaczy nazwę NTT zapali się w przyszłości czerwona lampka, zanim cokolwiek od nich kupi.
  • Odpowiedz
@NTT_System: i tak jestescie oszustami naciagaczami, niech to google zaindeksuje. Zero myślenia, jakby sie ludzie na mirko nie skrzykneli to byscie kazdemu odpisali: "anulowalismy i co nam zrobicie" jak w pierwszej wiadomosci. Tchorze i kretacze, tak was widze. Niech takimi zobacza was wszyscy.
  • Odpowiedz