Wpis z mikrobloga

Drodzy użytkownicy portalu Wykop.pl

Mimo wcześniejszej decyzji o anulowaniu przez nas zamówień, chcielibyśmy wywiązać się z zawartej umowy sprzedaży.
Jednocześnie pragniemy gorąco przeprosić za zaistniałą sytuację. Dołączamy do wiadomości także oficjalne stanowisko firmy NTT System.

Klienci którzy zamówili smartfony OnePlus7 Pro 8GB/256GB w wersji kolorystycznej Almond w dowolnym kanale sprzedaży NTT System, a ich zamówienia zostały anulowane, otrzymali stosowną informację o możliwości finalizacji zakupu.

Na chwilę obecną nie będziemy komentować jakichkolwiek domysłów i pytań odnośnie zaistniałej sytuacji. Naszym priorytetem jest jak najszybsza realizacja anulowanych zamówień. Jeszcze raz serdecznie przepraszamy zarówno klientów, jak i osoby w których oczach straciliśmy dobrą opinię. Postaramy się aby nasze przyszłe działania pozbawione były podobnych sytuacji.

Dodajemy list,jaki otrzymał każdy z poszkodowanych klientów.

#nttsystem #allegro #oneplus
NTT_System - Drodzy użytkownicy portalu Wykop.pl

Mimo wcześniejszej decyzji o anul...

źródło: comment_95DQrhynvUQKm4JQfE6MN97SNcejSk0Y.jpg

Pobierz
  • 140
@NTT_System: Drogie NTT, _(*zmienia głos mówiąc jak do dziecka*)_
jesteście dużą i dorosłą firmą i taka duża firma powinna wiedzieć, że:
a/ ewentualne groźby, czy pisma w których powołujecie się na jakiś mechanizm prawny (patrz pierwsze wasze pismo i wadę oświadczenia woli- via art 84 kc) warto skonsultować z prawnikiem, bo potem prawnicy śmieją się na forach z tego bełkotu - z resztą słusznie
b/ jeśli wydajecie jakieś oświadczenie które tyczy
@NTT_System sąd i tak by was wyśmiał, gdyby jakiś klient chciał z wami iść na wojnę. Szambo by się rozlewało dalej, bo ludzie z wykopu i grup na FB, z zapartym tchem przekazywali by swoim znajomym info że nie chcecie wywiązać się z umowy.
Fajnie że teraz robicie damage control, że próbujecie wyprostować sytuację. Ale następnym razem pomyślcie zanim zaczniecie wprowadzać klientów w błąd.
@ortofosforan: jestem dzbanem jeśli chodzi o składanie komputerów, jakby ktoś chciał to by pewnie mógł mi wcisnąć jakieś karty 8gb z aliexpress za 200 złotych, płacę za moją niewiedzę, a z racji, że ja z NTT nie miałem nigdy kłopotów to tylko mówię
tak samo jak jest z Morele, mam wrażenie, że większość na wykopie miała problem, a jak ja zamawiałem 5 razy jakieś pierdoły to 5 razy było okej

po