Wpis z mikrobloga

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@lukasX2002: wszystko fajnie tylko to bieganie jakoś tak kiepsko wygląda - nie wiem czy w VC było tak samo, ale źle to wygląda - ja w starych grach bez fizyki. Może to dlatego że głowa jest ciągle na tym samym poziomie? Poza tym dobra robota!
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@powaznyczlowiek: animacja biegania pochodzi prosto z vice city tylko ja zrobiłem bardziej jak w w gta sa (tommy nie jest przyczepiony do yawu kamery)

w dodatku animacja jest zrobiona tak ze nogi są trochę nad ziemią w najniższej pozycji więc będę to musiał poprawiać ręcznie
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kacprvfr szczerze ja też nie, ja to raczej traktuję jak trening, mam assety i wiem co chcę osiągnąć. zwykle jak zaczynam nowy projekt nie mam nic, a ze w sumie wyglada to lepiej niz myslalem postanowilem sie podzielic, GTA konwertuje z tego wzgledu ze duzo je kiedys modowalem i znam strukture plików, formaty i jak sie z nimi obchodzic
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kacpervfr: przy okazji nauczyłem się tutaj masowej konwersji modeli przez blendera i naprawiłem narzędzie modderskie do GTA. Kolejny cel jaki sobie wyznaczam to zwiększenie rozdzielczości tekstur przez sztuczną inteligencję i stworzenie prostego zachowania ruchu ulicznego
@Paczek_w_masle: Każda gra to jest inna sprawa, różne silniki, różne formaty i struktura plików. Raczej obecne gry mają raczej "zamknięte" pliki i mało co się da z nich wyciągnąć. Najlepiej brać się za gry z dużą społecznością modderów; do Vice City można się podpierać wiedzą o modach z San Andreas ponieważ te gry plikami się niewiele różnią.

Zacznij od tropienia w plikach samemu, logicznie idzie wytropić (po nazwach/wadze pliku), który plik