Wpis z mikrobloga

Wszyscy chwalą GTA V za dopracowanie i przywiązanie do najmniejszych detali, to może pochwalmy tak pierwszą Mafię :)
Gra wyprzedziła swoją epokę i poszczycić się może takimi smaczkami jak:

- Realistyczny model prowadzenia pojazdów

- Świetna jak na nowe czasy grafika i system uszkodzeń pojazdów (nawet dziś nie znajdziecie wielu gier, w których np. odpadają lampy po stłuczce)

- Zaawansowana sztuczna inteligencja (Tutaj nie ma co porównywać, bo 90% współczesnych gier odpada w przedbiegach w starciu z Mafią) I tu niejednemu graczowi mafia dała w kość :)

- I takie drobne urozmaicenia, jak używanie migaczy przez kierowców, czy trąbienie gdy jedziemy pod prąd. Możliwość jazdy kolejką naziemną oraz tramwajem. System mandatów za przewinienia drogowe itd. Było tego sporo i robiło wrażenie w 2002 roku.
#gry #staregry
kiera1 - Wszyscy chwalą GTA V za dopracowanie i przywiązanie do najmniejszych detali,...

źródło: comment_15865880221ZcPJqRsa8kRgXIM2WhArZ.jpg

Pobierz
  • 155
  • Odpowiedz
@Beeercik: Aż sobie to GTA IV odpaliłem. Wszystkie auta gibają się jak #!$%@? rezusy. Nawet te sportowe. Ani to realistyczne, ani to przyjemne. Może i skilowe, ale na pewno #!$%@?. Majstersztyk to są Horizony, a nie to gunwo xD
  • Odpowiedz
Nie ważne ile jest pobocznych czynności, minigier i dodatkowego contentu.


@meshack: no ile tego jest? Akurat czynności pobocznych w GTA 5 jest malutko i poza fabułą nie bardzo jest co w tym świecie robić. Pod tym względem nie ma nawet podejścia do GTA SA.
  • Odpowiedz
Wszyscy chwalą GTA V za dopracowanie i przywiązanie do najmniejszych detali,


@kiera1: Co za debil coś takeigo mowi? Najbardziej #!$%@? mnie w tym GTA znianie samochodow. Nie moge nic ciekawego zaaranżowac, bo jak sie chwile oddale to zaraz znika. #!$%@? tez np. to ze jak sie spotykam z ktorymś z bohaterow, to wystarczy ze troszkae dalej sie oddale i to zaraz mi #!$%@?ą i nie mam czasu ich znaleźć. #!$%@?ą też
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@kiera1: mafia dobra gierka, tylko szkoda, że była długo tworzona i po premierze już technologicznie i graficznie była dość przestarzała
  • Odpowiedz
@tasde: Wygadujesz bzdury. Silnik fizyki w GTA IV nie pochłania dużej mocy obliczeniowej.
Silnik Euphoria wykorzystuje jeden rdzeń PPC lub x86-64 do obliczeń związanych z fizyką i detekcją kolizji. Z powodzeniem działał on na konsolach, więc nie ma technicznych przeszkód bo współczesne komputery go obsługiwały.

Nie usprawiedliwiajmy parctactwa.
  • Odpowiedz