Wpis z mikrobloga

Jestem początkującym, samotnie mieszkającym 20+latkiem. Ojciec niczego mnie nie nauczył z #majsterkowanie). Mam 2 lewe ręce. Ale chcę z tym walczyć i mam do was prośbę - czy ktoś mógłby mi pomóc dobrać wiertarko-wkrętartkę do mieszkania (sporadyczne używanie) oraz ewentualne mógł doradzić jakie inne narzędzia powinienem zakupić, które mogą mi się przydać w mieszkaniu "razie "W". Nie robię remontu.
  • 131
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Poksipol: ja z takim sprzętem mam dobre doświadczenie i jeśli to ma być uzywane okazjonalnie to nie widzę innej opcji. Znam osoby, które używają takiego sprzętu do naprawdę ciężkich prac o daje sobie rade przez wiele lat
  • 214
@Poksipol

No może i za dobra, na pewno by służyła przez lata, ale w Lidlu czy Castoramie też coś fajnego ustrzelisz. Gorzej jak trafisz na badziew bazarowy co nie ma mocy i się zniechęcisz, stwierdzisz że to trudne.

poza tym:
1. zestaw kluczy (takie że z jednej strony oczkowy z drugie płaski) w rozmiarach od kilku do kilkunastu
2. zestaw śrubokrętów
3. klucz francuski
4. kombinerki
5. 2 młotki
6. kontrolkę (taka
@Poksipol: wiertarko-wkrętarkę bym brał cokolwiek z Maktec / Makita MT. Udar niepotrzebny. Będzie na długie lata.

jakie inne narzędzia powinienem zakupić, które mogą mi się przydać w mieszkaniu "razie "W"


Porządna młotowiertarka. Serio. Np. używana Makita HR2450, HR2470 itp., na allegro po ~200 zł, wystarczy Ci na pół życia. Zupełnie inna jakość wiercenia niż z udarem mechanicznym, a i podkuć coś można gdybyś kiedyś potrzebował. ( ͡° ͜ʖ ͡
@Balrog94 zgadza się, wiadomo że nie wszystko każdemu potrzebne, niekoniecznie wszystko na raz no i sporo rzeczy ma jakieś alternatywy, da się czymś innym zastąpić. Podałem tylko sugestie co ogólnie bywa, że się przydaje.
Chociaż akurat klucz nastawny to nie zawsze będzie poręczny, może być trudno z nim dojść w różne ciasne miejsca.