Aktywne Wpisy
PodniebnyMurzyn +400
Wykopki: BETONOZAA!! WSZYSTKO ZABUDOWANE!! PATODEWELOPERKA WSZEDZIE!11 BLOK PRZY BLOKU!!
Też wykopki: DLACZEGO NIKT NIC NIE ROBI Z RODZINNYMI OGRODKAMI DZIALKOWYMI? ZABUDOWAC W 50% BUDYNKAMI
https://wykop.pl/wpis/75064595/nieruchomosci-warszawa-przemysleniazdupy-czemu-nik
#wykopfejs #bekazpodludzi #nieruchomosci
Też wykopki: DLACZEGO NIKT NIC NIE ROBI Z RODZINNYMI OGRODKAMI DZIALKOWYMI? ZABUDOWAC W 50% BUDYNKAMI
https://wykop.pl/wpis/75064595/nieruchomosci-warszawa-przemysleniazdupy-czemu-nik
#wykopfejs #bekazpodludzi #nieruchomosci
Metodzik +240
=====================[DARMOWA GRA NA GOG]===================
FlatOut za D̲A̲R̲M̲O̲ w GOG
OCENA
METASCORE: 71 / USER SCORE 7.7
STEAM: Bardzo pozytywne (4,033 ocen)
DATA WYDANIA: 7 grudnia 2005
AKTUALNE❗ do 17.02 godzina 15:00
Jeżeli chcesz chcesz być dodany/a do listy osób wołanych z tagu #metodzikpoleca epic zapraszam do plusowania TEGO WPISU oraz obserwowania. Znalezione informację dotyczące nowych darmowych ofert będą na bieżąco dodawane. Jest też tam informacja jak się usunąć z listy
FlatOut za D̲A̲R̲M̲O̲ w GOG
OCENA
METASCORE: 71 / USER SCORE 7.7
STEAM: Bardzo pozytywne (4,033 ocen)
DATA WYDANIA: 7 grudnia 2005
AKTUALNE❗ do 17.02 godzina 15:00
Jeżeli chcesz chcesz być dodany/a do listy osób wołanych z tagu #metodzikpoleca epic zapraszam do plusowania TEGO WPISU oraz obserwowania. Znalezione informację dotyczące nowych darmowych ofert będą na bieżąco dodawane. Jest też tam informacja jak się usunąć z listy
I tak się teraz zastanawiam co zrobić. Iść dalej w Gamemakera (ale to chyba oznaczałoby możliwość tworzenia tylko gier 2D?) czy też przesiąść się na bardziej złożone silniki. Docelowo chodzi mi o robienie dość małych gier, ale nie koniecznie tylko 2D. Jakie jest Wasze zdanie? #gamedev # #unity3d #unrealengine #programowanie #gry
Komentarz usunięty przez moderatora
Ja polecam UE4, tam też możesz bez problemu zrobić gierkę 2D na sprite'ach.
W sumie też jednym z moich życiowych simsowych inspiracji jest zrobienie jakiegoś guwnoerpega który bym osadził w jakimś uniwersum które bym sam wymyślił. Miałem nawet jakiś program do robienia gier tekstowych (twine albo jakoś tak) ale jak go instalowałem to byłem gimbusem i miałem lepsze rzeczy do roboty xD
No i gdybym chciała szukać pracy w gamedevie, to chyba nikt nie potrzebuje developera, który nie zna Unity lub Unreala. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Z Youtube to:
- Ryan Laley Games
- Virtus Learning Hub
Obaj mają całą masę tutoriali podzielonych na różne kategorie. Jedne dotyczą konkretnego ficzera, np. tworzenia UMG a inne skupiają się na tworzeniu gry z danego gatunku.
Na Unreal Academy też są tutoriale, ale raczej takie bardziej podstawowe.
Jeśli zajrzyj do Epic Launchera, to w sklepiku Unreala jest gotowy projekt właśnie takiej gierki jaką tworzysz, nazywa się "SillyGeo" - jest
Ogólnie to z poważnych kandydatów raczej rozważaj Unity/UE, bo większość branży w tym robi i z tego powodu najłatwiej ci będzie znaleźć tutki, assety, przykłady z tych środowisk. Osobiście siedzę już całkiem sporo w Unity i z tej perspektywy mogę ci podać plusy tego środowisko (ale Unreal jest równie dobry, więc nie mówię, żeby to rzeczywiście było Unity):
- Unity jest idealne do prototypowania, bardzo łatwo można zrobić szybki, działający
A jak u Ciebie z programowaniem? W czymś kodzisz?
Taka drobna ciekawostka, że w Unity też możesz trochę rzeczy zrobić z poziomu C++ - kompilujesz sobie backend (np. tylko do jakiegoś skomplikowanego algorytmu) jako DLL i możesz z tego korzystać w C#. No