Wpis z mikrobloga

Idź do salonu i się przejedź różnymi to zobaczysz czym się różnią segmenty. A4/A5 będzie twardsze, bardziej bezpośrednie, A6 cięższe, zawieszenie bardziej komfortowe kosztem jazdy po, zakrętach, hamowania itd. Na dłuższe trasy w a6 będzie lepiej. Kwestia potrzeb, niższy segment to inne auto, a nie gorsze.
mialem A4B7 przez 4 lata, teraz jezdze A6C7 FL i zgadzam sie z poprzednikiem. A4 duz bardziej “zgrabne”, wygodniejsze w miescie i czuc ze lzejsze. Ale w A6 sieszisz jak na kanapie:) super wygoda, duzo miejsca , rewelacyjne auto w trasy - trzeba się pilnować żeby nie zasnać:))
@zortabla_rt: kilka postów niżej pytasz o puknięte Infiniti, wcześniej o Volvo teraz o Audi. Weź idź sobie do salonu/ komisu wsiądź do jednego, drugiego, umów się na jazdę próbną. Będą widzieć w salonie że jesteś poważny gość to zostawią ci samochód na weekend. Miałem okazję jeździć A4 B9 ale Avantem i z innym motorem i A6 też z innym motorem i nie C8 a C7, będę się rozpisywał o tych samochodach
@incognito1234: ostatecznie rzucę kostką :) a mustanga też rozważałem.
Zadałem tylko luźne pytanie i już wiem, że A4 będzie się trochę lepiej jeździć niż moją jettą.
A do inifiniti się chwilowo trochę zniechęciłem.