Aktywne Wpisy
frugASS +70
xddddddd
Erlein +2
#podrywajzwykopem dajcie mi jakieś porady jak poznac nieletnie siksy 15-16 lat. Mam własne mieszkanie (oski here) i 24 lata, ale wyglądam na 18. Jestem niski ale #mirkokoksy i z ładną mordą. Mam szansę wśród znajomych ale zbliżonych do mojego wieku a ja wolałbym młodą julkę niż jakieś przeorane szony #przegryw #zwiazki #logikarozowychpaskow #tinder
Będę opisywał tworzenie jej na tagu #rykosdev
Jak widać po poglądowym zdjęciu gra nie przeszła jeszcze etapu projektowania UI ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeśli masz ciekawe pomysły na nowe funkcje w grze lub zmianę już istniejących, z chęcią się z nimi zapoznam.
Jeśli chodzi o aktualny stan to:
Chodzenie na misje ma swój twist gdzie gracz będzie mógł napotkać złożony event w stylu d&d, i gdzie jego wybory, statystyki i szczęście (rzut kostką d20) będą otwierały mu możliwości zdobycia lepszych nagród czy łatwiejszego ukończenia misji.
Misje dzielą się na kilka pomniejszych elementów, przykładowo raid gdzie gracz spotka znacznie trudniejsze wyzwania ale również znacząca lepszy loot.
Statystyki są standardowymi statystykami z d&d, ale będę jeszcze musiał je ściślej zaprojektować żeby miały one sens nawet dla dłuższej rozgrywki i nie pozwalały graczowi wychodzić nawet z najgorszych eventów bo prof bonus > wymagany rzut
#gamedev #gry #mobilne #android #programista15k
@rykos: Dodaj do tego #!$%@? bonusy i randomowe efekty, serio. Loot i zbieractwo to jest jeden z ważniejszych elementów tego typu gier, więc nudny loot, w stylu "ten sam miecz, ale plus czy do obrażeń" to jest tragedia, na dłuższą metę.
Czytaj - serio, dodaj #!$%@? efekty, z niewielką szansą że "wypadną". Miecz, który ma ileś tam procent szans że po trafieniu we wroga transmutuje