Wpis z mikrobloga

@kamien664: 3ds ostatnio widziałem pewnie z 10 lat temu, więc niewiele pamiętam i w sumie nie wiem, co chciałeś tym screenem pokazać. Masz tam jakiegoś noda PBR, do którego nic nie jest podłączone. Model też musi mieć UV mapę jeśli nakładasz teksturę bitmapową.
@kamien664: Slate nigdy nie używałem, w standardowym material editorze była ikonka do wyświetlanie textur w viewporcie, na Twoim screenie to może być ta ikonka kulki z checkerem. W properities maxa od razu zmień sobie wyświetlanie textur na najlepsze i daj im większą rozdziałkę, inaczej w viewporcie będziesz miał rozmazana textury. UV nie jest potrzebny, jak nie masz nałożony to textura dalej będzie widoczna, tylko ze złym mapowaniem
https://www.autodesk.com/support/technical/article/caas/sfdcarticles/sfdcarticles/How-to-display-texture-maps-in-3ds-Max-2015-viewport-at-higher-resolution.html