Wpis z mikrobloga

Witam. Mam zamiar wybrać się ze Świnoujścia na Rugię i Bornholm rowerem. A że noclegi w tamtym rejonie drogie, to muszę kupić namiot. Potrzebuję coś lekkiego i skompresowanego, co zmieści się pod kierownicą.

Jestem kompletnym laikiem, bo nigdy nie miałem żadnego namiotu. Chcę na to przeznaczyć nie więcej jak 800-1000zł (jeszcze muszę dokupić uprząż, żeby mieć czym przyczepić do kierownicy).

Ktoś poleci coś z własnego doświadczenia?

#rower #namiot #bushcraft #sport #natura #las #nocleg
  • 8
Masz zamiar używać często tego namiotu? Bo jeśli nie to po co tyle kasy wydawać jak masz fajnie małe porządne namioty w Decathlonie za 150, 250zl
Mam takie i sobie chwalę, mam też namioty za tysiaka i więcej ale one mają sens jak się tego naprawdę często używa. Taki z Decathlonu gwarantuje że ci nie przemoknie ani się nie rozleci przy pierwszym większym wietrze.
  • 0
@kikiton no właśnie chciałbym, żeby to się nie rozleciało drugiego dnia, a nie wiem jak to bywa z tymi sieciówkowymi. Oczywiście im taniej tym lepiej, ale też nie chcę skończyć z tym, że na drugą wyprawę będę musiał kupić nowy.
P.S. teraz popatrzyłem, i w Decathlonie jedynki zaczynają się od c. 500zł
@Krajczar: Nie bierz jedynki tylko dwójkę, w jedynce nie da się żyć, ani za bardzo przebrać, ani coś ugotować ani schować graty jak będzie lało. Przerabiałem temat. Miałem sporo namiotów z Decathlonu i wszystkie były spoko. Mam dalej tego z screena
On wcale nie jest duży, na 2 osoby za mały a na jedną z gratami w sam raz
Jak chcesz mam namiot Martes Novak 2, bardzo lekki i też daje
kikiton - @Krajczar: Nie bierz jedynki tylko dwójkę, w jedynce nie da się żyć, ani za...

źródło: Screenshot_20230426_202126_com.decathlon.app

Pobierz
@Krajczar: A jak byś chciał naprawdę lekki namiot kapkę droższy to Martes Bivak 2. Obczaj sobiez też mam od chyba 8 lat, z decathlonu lepszy ale coś za coś. Waga i rozmiary choć to naprawdę nie duże różnice
  • 0