Wpis z mikrobloga

Powiecie, że jestem kombinatorem.
Ale jeśli miałbym kupować jakieś nowsze auto, które wiem, że będzie świetnie jeździło w LPG wybrałbym Danusię.
Ale nie taką polską... Po cholerę płacić 40k za nędzne 1.6 z PL czy z DE, które może już gnić. Grom wie też, jaki miało serwis.
Nie lepiej pójść w coś... egzotycznego? ( ͡º ͜ʖ͡º)
Renault Duster wychodził z silnikiem 2.0 F4R, który posiada moc 130km. Fajna i dynamiczna jednostka w połączeniu z 4 biegowym automatem da choć trochę przyjemności z jazdy. Rynki sprzedaży to m.in. RU, BY, ale też... ZEA ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Silniki te były też montowane w Lagunie 3, Megane 2, Lagunie 2 - części dostępne od ręki. Hydrauliczna regulacja zaworów oraz pośredni wtrysk paliwa to idealne warunki do instalacji LPG. Silniki te fabrycznie wychodziły z gazem, świetnie to znoszą.

Import aut z ZEA zazwyczaj kojarzy się z luksusowymi autami, bo jeśli ktoś Ci rzuci "ściągnąłem auto z Dubaju" to przyznaj, w głowie masz jakieś superauto.
A tu Danusia XDDDDDDD
Podliczając koszty zakupu auta, opłat celnych, podatków, importera wychodzi... ciut mniej niż za dobrą Danusię z rynku europejskiego czyli w granicach 32-40k (10-15k auto, podatki, importer, tłumacz przysięgły, procedury rejestracyjne oraz homologacyjne). No ale masz auto z Dubaju ( ͡º ͜ʖ͡º)

Taguję #ciota bo może da to komuś natchnienie do takiego zakupu. Jest to ciekawa alternatywa.

#samochody #dacia #duster #renault #francuskie #motoryzacja #autozdubaju #lpg
ZjemCinos - Powiecie, że jestem kombinatorem.
Ale jeśli miałbym kupować jakieś nowsze...

źródło: Danusia

Pobierz
  • 74
jeżdżę gównem z silnikiem 1.0 i podanych sytuacjach nie mam problemów, które opisujesz. Może warto nauczyć się jeździć.


@Izanagi013:
To nie jest kwestia umiejętności tylko wygody. Da się pokroić steka nożem do masła, tylko po co się męczyć, kiedy można po prostu wziąć odpowiedni nóż i zrobić to samo szybciej i wygodniej.

Wracając do motoryzacji - maleństwa z silnikami 1.0 mają też inne stopniowanie skrzyni biegów i o ile w mieście
@smk666 już parę razy widziałem ten komfort wyjazdu z podporządkowanej. Szczególnie kiedy miodu było za dużo i komfort kończył się poślizgiem i odbiciem od krawężnika, albo jednak miodu było za mało (lub sytuacja na drodze się zmieniła) i otrąbieniem mocnego auta które nie musi czekać na lukę.
4 biegowym automatem


@Zjem_Ci_nos: Serio? Na chui Ci mocniejszy silnik, skoro masz tylko 4 biegi? Przecież to wcale nie będzie szybciej jeździć, tylko co najwyżej więcej palić XD
Nie lepiej pójść w coś... egzotycznego? ( ͡º ͜ʖ͡º)


@Zjem_Ci_nos: świetny plan ściągnąć samochód z kraju w którym średnia roczna temperatura wynosi 27 stopni i praktycznie nie pada do centrum Europy. Na pewno super zniesie zimowe warunki, błoto, sól etc. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@MrGalosh: to tak samo jak seria Dustera, którą po wyjeździe z salonu zabezpiecza się od góry do dołu poza ASO. Oni robią te auta na jedno kopyto.
@hadrian3: Świetny pomysł kupować 2.0 z regulacją na szklankach i co 15k km śmigać do warsztatu by zdejmować czapę i to regulować. Średnio 3 razy w roku bym musiał wydawać 1,5k jak nie lepiej. Nie na moje przebiegi te auta.
@okfmale: Niestety nie, ale siedzi tam z tego co wiem Sagem S3000, który był również z uturbionym 2.0 więc na upartego przeróbka tego wcale nie byłaby jakaś trudna, kwestia portfela.
W rosji ktoś już to zrobił i poszedł od razu na grubo w 200 koni.
ocynk to to nie jest

@hadrian3: no właśnie tego się obawiam. Śmiechem żartem dlatego kurczowo trzymam się Renault bo w tym blacharki w ogóle nie dotykam. Nie gnije, nic, a ma to już 20 lat na karku.
@Zjem_Ci_nos: a skąd ty wziąłeś 10s do setki? Ja znalazłem 11,5s - co szału absolutnie nie robi. A na co dzień będzie wręcz mułowate (wolnossące 2.0 + 4. biegowy hydrokinentyk). Jeździłem podobną konfiguracją i szału nie było.