Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Czuję się mało atrakcyjna dla mojego mężczyzny.

W zasadzie jestem atrakcyjną kobietą, która kocha sport i dbanie o siebie. Pracuję tam gdzie zawsze chciałam - jestem grafikiem 3d w skrócie. Poza tym mam swoją małą działalność związaną z kreatywnością.
Pozostałe hobby opierają się na zwierzętach, składaniu modeli, czytaniu książek i nauce języków. Na więcej brakuje mi też czasu, ale jestem osobą, która nie umie się nudzić.

Mój partner jest 8 lat ode mnie starszy, jest informatykiem na wyższym stanowisku. Zna się na motoryzacji, urządzeniach, serwerach, zna nowinki technologiczne itd czyli na czymś, o czym ja nie mam pojęcia i czuję się głupia przy nim. Oczywiście mu nie jest nawet blisko do grafiki, ale zawsze mnie w tym wspiera i lubi oglądać moje prace.

Nie przykłada wagi do dbania o siebie, nie interesuje go sport, zdrowa dieta, jakieś kosmetyki - też wydaje mi się, że zupełnie nie rozumie czemu ja to robię.
Często lubię się ubrać atrakcyjnie, pokazać się mu z lepszej strony, ale mam wrażenie, że chyba to nie ma znaczenia..

Facet bardzo mnie wspiera i widać że mnie kocha... a mi jest trudno, kiedy sobie pomyślę, że byłoby mu lepiej z kobietą z jego kierunku o tych samych zainteresowaniach...
#zwiazki #rozowepaski

· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: RamtamtamSi
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim

• 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: to go zostaw skoro wiesz lepiej( ͡º ͜ʖ͡º)wymyśliłaś z d. problem,nawet jak teraz odpuścisz to niedługo znajdziesz kolejny.Ogarnij się.
  • Odpowiedz
  • 1
@mirko_anonim Dla mnie to trochę z d.... problem. Skoro z tobą jest i cię wspiera, to chyba mu nie przeszkadza, że macie inne zainteresowania.