Aktywne Wpisy
Prime_Show_MMA +27
🚨 Oświadczenie - Zostań Dobrym Obywatelem Wykop i Zgłoś Nielegalne Transmisje! 🚨
Szanowni Wykopowicze,
Mamy dla Was propozycję, której nie będziecie w stanie się oprzeć! Przedstawiamy program "Żandarm +" - dla tych, którzy chcą czuć się jak superbohaterowie w walce z piractwem PPV! 💪
🕵️♂️ Jak to działa? Proste! Zbierajcie kody z nielegalnych transmisji PPV i zgłaszajcie je nam. Za każde zebrane 10 kodów dostaniecie dostęp do legalnej transmisji na żyw
Szanowni Wykopowicze,
Mamy dla Was propozycję, której nie będziecie w stanie się oprzeć! Przedstawiamy program "Żandarm +" - dla tych, którzy chcą czuć się jak superbohaterowie w walce z piractwem PPV! 💪
🕵️♂️ Jak to działa? Proste! Zbierajcie kody z nielegalnych transmisji PPV i zgłaszajcie je nam. Za każde zebrane 10 kodów dostaniecie dostęp do legalnej transmisji na żyw
Kamenes +1
Aktywne Znaleziska
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
Jaka prowizje pośrednikowi za załatwienie kredytu daje PEKAO SA a jaka PKO BP? W PKO SA przy 600k kredytu prowizja dla pośrednika to 12000 (czyli 2% kwoty kredytu) a w PKO BP? Mam podejrzenia że pośrednik celowo nie przekazał mi pozytywnej decyzji z PKO BP czekając aż decyzję wyda PEKAO SA (wciąż nie wydało), po interwencji w banku (PKO BP) dowiedziałem sie, że decyzja została wydana 22-09... ponad 2 tygodnie temu. Wołam naczelny ekspert @marcpol. Czy gdyby moje podejrzenia się potwierdziły to czy mogę jakoś pociągnąć do odpowiedzialności pośrednika (notus)?
#bk2 #kredythipoteczny #kredyt2procent
3 miesiace czekalem wg doradcy na decyzje Santander 3.1% na 5 lat. Do samego konca mowil ze nie ma decyzji. Tymczasem dowiedzialem sie od pracownika banku, ze decyzja miesiac wczesniej zostala wydana, nie odpowiedzialem na nia i przepadla.
Dlatego wlasnie z calą sympatią do tak swietnych specjalistów jak @marcpol, drugi raz nie zaufal bym
@bolcman: Możesz nawet wytoczyć powództwo cywilne.
Zwracam jednak uwagę na to, że w PKO BP panuje obecnie olbrzymi chaos. Bank jest kompletnie nieprzygotowany do obsługi tak dużej ilości wniosków. Dlatego w przypadku moich klientów pracownicy regularnie sprawdzają statusy wniosków i weryfikują postępy. Niestety, ale nie zawsze to pomaga. Już kilka razy zdarzyło się, że zostaliśmy okłamani przez pracowników banku.